Lajosmizsén az eddig csatornázatlan területek a korszerű szennyvízelvezetés részévé váltak és az egész város zöldebb, élhetőbb lett.
Az ünnepség Salacz László országgyűlési képviselő köszöntőjével kezdődött, aki beszédében elmondta, hogy nagyon hosszú és rögös út vezetett a megvalósulásig. Ezt követően Basky András polgármester adott tájékoztatást a szennyvízprojekt közel egy évtizedes történetéről. A zárórendezvény végén ünnepélyes szalagátvágással adták át a megújult szennyvíztelepet és az elkészült hálózatot.
A „Lajosmizse Város Csatornahálózatának Kiépítése és Szennyvíztisztító Telepének Bővítése” projekt összesen 2,062 milliárd forint európai uniós támogatást kapott. A kivitelezést a Duna Aszfalt Kft. végezte.
A projekt keretében összesen 30 km gerincvezeték, 21 km bekötő vezeték és 4 km nyomóvezeték épült Lajosmizsén. Ennek köszönhetően 2 061 új ingatlantulajdonos csatlakozhatott rá a csatornarendszerre. Emellett a szennyvíztisztító telep kapacitása is bővült.
A fejlesztés eredményeként az eddig csatornázatlan területek a korszerű szennyvízelvezetés részévé váltak és az egész város zöldebb, élhetőbb lett. Emellett egy Európai Uniós színvonalú szennyvíztelep őrködik ezentúl a természetbe visszabocsátott vizek tisztasága felett Lajosmizsén.
Az új megoldások terén élen járó társaságként a WHB a Facebook után a TikTokon is az elsők közt jelent meg a hazai építőiparban, ugyanakkor a marketingkampányai is rendre sikereket érnek el a szakmai megmérettetések során. Az emögött húzódó stratégiáról Szikszai Zsanett, marketing vezetővel beszélgettünk, akinek a pályafutása együtt haladt a WHB fejlődésével, így komoly tapasztalatokra alapozhat a magyar vállalat marketingstratégiájában.
Első ízben adták át Kőbánya Építészeti Díját, ahol többek között a Market Építő Zrt. által kivitelezett Bosch Budapest Innovációs Kampusz is dicséretben részesült.