A félmilliárdos beruházásban harmincéves betontáblákat cseréltek ki az alapozással együtt, a reptér visszaállt a kétpályás üzemmódra.
Befejeződött a fővárosi Liszt Ferenc-reptér 1. futópályájának felújítása. Az üzemeltető Budapest Airport 1,65 millió eurós (500 millió forintos) beruházása a futópálya Vecsés felőli végének 900 méteres szakaszát érintette. A 45 méter széles betonsáv középső betontábláit kellett az alapozással és a fénytechnikával együtt újratelepíteni.
A három hónapig tartó rekonstrukcióra elsősorban a repülésbiztonság fenntartása miatt volt szükség, ugyanis a több mint 30 évvel ezelőtt épített futópálya beton táblái, illetve az alapozás mostanáig bírták a fel- és leszálló gépek jelentette terhelést. A futópálya felújítását úgy időzítette a Budapest Airport, hogy a nyári csúcsforgalom, ezen belül is a budapesti vizes vébé előtt elkészüljön minden munka.
A felújított pályáról csütörtökön délután szállt fel az első gép, így a Liszt Ferenc reptér visszaállt a megszokott kétpályás üzemelésre. Huszka Péter forgalmi igazgató szerint a repülőtér komoly fennakadás nélkül üzemelt a használatban megmaradt kettes futópályával, bár széliránytól függően az érkező vagy az induló repülőgépeknek hosszabb gurulási idővel kellett számolniuk.
Két év alatt építették fel a hatalmas épületet, mely a német vállalat kolozsvári mérnöki központját bővíti.
Átadták a megújult Sió-zsilipet Siófok belvárosában. A fejlesztés révén a Balaton levezetőrendszerének vízeresztő-képessége a STRABAG Építő Zrt. és Colas Alterra Zrt., által alkotott SC Siófok Konzorcium kivitelezésében, megduplázódott.