Az élményszigettel épülő négycsillagos szállodának fedett összeköttetése lesz a sóstói élményfürdővel.
A TED honlapján megjelent a négycsillagos nyíregyházi szálloda kivitelezésére kiírt ajánlati felhívás. A Hotel Sóstó SPA & Resort szálloda a Modern Városok Program keretében épül fel a gyógyhellyé nyilvánított Sóstógyógyfürdőn.
A szálloda a kiíró nyíregyházi önkormányzat tulajdonában levő ingatlanon jön létre, bruttó szintterülete tízezer négyzetméter lesz. A létesítményt a szomszédos Aquarius Élményfürdővel zárt, fedett, fűthető, emelt szinten vezetett gyalogos út köti össze – ennek kivitelezése is a nyertes ajánlattevő feladata lesz.
A kiírás szerint a projekt „jellegét, méretét, helyszínét és minőségét tekintve egyedi lesz Nyíregyházán és környezetében”.
A megvalósítandó szállodának a fedett út mellett további öt közönségforgalmi eleme lesz:
A Modern városok program keretében Nyíregyháza rendelkezésére 23,75 milliárd forint összegű beruházási keret áll rendelkezésre. Ennek felhasználásáról legutóbb itt írtunk.
Az új megoldások terén élen járó társaságként a WHB a Facebook után a TikTokon is az elsők közt jelent meg a hazai építőiparban, ugyanakkor a marketingkampányai is rendre sikereket érnek el a szakmai megmérettetések során. Az emögött húzódó stratégiáról Szikszai Zsanett, marketing vezetővel beszélgettünk, akinek a pályafutása együtt haladt a WHB fejlődésével, így komoly tapasztalatokra alapozhat a magyar vállalat marketingstratégiájában.
Első ízben adták át Kőbánya Építészeti Díját, ahol többek között a Market Építő Zrt. által kivitelezett Bosch Budapest Innovációs Kampusz is dicséretben részesült.