A francia vállalat 17 milliárd forintból szupermarket-hálózatot épít Magyarországon, Szekszárdon nyitották meg az első új üzletet. Céljuk, hogy az eddigieknél kisebb, közepes méretű áruházaikkal a városok belső területeit jobban el tudják érni.
Szekszárdon nyitotta meg első közepes méretű, nem hipermarket jellegű hazai áruházát az Auchan Magyarország Kft. szombaton. A tolnai megyeszékhelyén 30 alkalmazottal működő új bolt az első annak a harmincnak a sorában, amelyeket az elkövetkező években alakít ki az kiskereskedelmi cég – derült ki az Auchan sajtóközleményéből.
A francia vállalat 17 milliárd forintból egészíti ki szupermarketekkel az eddig elsősorban 19 óriásáruházából, 18 töltőállomásából és online szolgáltatásából álló magyarországi jelenlétét. Az új üzletek számos új munkahelyet hoznak létre a jövő év folyamán, helyszínük kiválasztásakor előtérbe helyezik a városközponti területeket.
Az Auchan az elmúlt 19 évben több mint 200 milliárd forintot fektetett be hazánkban, tavaly indították el házhozszállításos online áruházukat, folyamatosan igyekeznek a piaci igényeknek megfelelően fejlődni. A cég tavaly 350 milliárd forintos bruttó forgalmat bonyolított le, és 3,6 milliárd forintos eredményt ért el.
2022 novemberében ért véget a Continental sátoraljaújhelyi dohánygyárának kapacitásbővítő beruházása, mely Weinberg ’93 kivitelezésében valósult meg. A cégcsoport nem ül babérjain, most újabb fejlesztésbe kezdenek.
Tovább erősödhet Magyarország filmipari szerepe a Visual Europe Group több mint 4 milliárd forint értékű fejlesztésével. A projekt Fóton a Nemzeti Filmintézet még nagyobb, hasonló, de nem azonos feladatokat ellátására épülő központja közelében készül el.