Lapunk - csakúgy, mint az építőipar – folyamatos változásban működik, ezt az éles kanyarokkal teli pályát kiválóan érzékelteti a sport- és egészségűgyi beruházások mellett e lapszámban is hangsúlyt kapó technológiaváltás.
Felelős orgánumként nem mehetünk el a tendenciózus változás mellett, amelyet itt publikált eredmények is mutatnak: a Hungaroring átalakulása vagy a ZalaZONE ováljának építése ugyanúgy új utakat jelölnek ki, mint a hibrid erőmű építése vagy az újrahasznosítható zsalurendszer bevezetése.
A magyar építészet legjobban idézett és az építőipar máig egyetlen számottevő lapjaként határozott célunk lekövetni és olvasóink elé tárni az iparágat érintő változásokat, újdonságokat; ennek támogatására pedig a Magyar Építők rövidesen két új – aktuális lapunk hasábjain már részben megjelenő – rovattal jelentkezik.
Célunk nem kisebb e szerkezeti átalakulással, mint a magyar építőipar szereplőit (beleértve ebbe a felhasználókat is) a legfrissebb tudás birtokába juttatni, ezzel pedig hozzásegíteni az építőket ahhoz, hogy
a későn érkezők lendületével, kettesével szedve a lépcsőfokokat (amint történt az a dualizmus alatt is) Európa élvonalába kerüljenek vissza.
Az újság megrendelése esetén az adatait kizárólag az Ön előfizetésével kapcsolatos ügyintézéshez használjuk fel.
Rendelje meg a MAGYAR ÉPÍTŐK magazin éves előfizetését 4.400 Ft + postaköltség 4.683 Ft értékben. (Az árak az 5%-os áfát tartalmazzák.)
A megrendeléséhez visszaigazoló e-mail-ben díjbekérőt küldünk. Kérjük, ez alapján utalja át az előfizetés díját! Amint regisztráljuk a befizetést, levélpostai küldeményként feladjuk a számlával együtt az Ön által megadott szállítási címre.
Érvényes: 2025. január 8-tól visszavonásig.
2028-ra 520 megawattnyi új kapacitást építenek ki a Mátrában.
Az MKIF az M1-es sztrádát 3x3 sávosra bővíti – fejlesztik, illetve egyes helyszíneken lecserélik a pálya vízelvezető hálózatát is.