2023.01.23
A belvárost átszállás nélkül elérhetővé tevő átadó előtt meghibásodott az egyik mozgólépcső, azonban ennek felújítását nem a generálkivitelezővel kötött szerződés keretében végezték el. Az építési törmelék okozta kisebb hibát várhatóan délutánig elhárítják.
2022.09.30
A beruházás végére a Vasúttechnika kiemelkedően nagy számú, összesen 1650 darab AT hegesztést készít.
2022.08.30
Az elmúlt hetekben elkészült az álmennyezet, oldalfalburkolatok, kábeltakaró, valamint a peronburkolat is.
2022.08.16
Az akadálymentes közlekedés elősegítése érdekében gumiból készült peronhézag-kitöltővel csökkentenék a peron és a szerelvények közötti átlépési távolságot.
2022.07.28
A szakemberek komoly biztonsági intézkedések mellett bontják a veszélyes anyagot.
2022.05.14
Szombaton délutántól Kőbánya-Kispesttől már a Kálvin térig jár az M3-as metró a déli szakaszon, miután hivatalos ünnepséggel megnyitottak három felújított állomást: a Kálvin teret, a Corvin-negyedet és a Semmelweis Klinikákat. Az eseményen Budapest jelenlegi, valamint előző főpolgármestere és a BKV vezérigazgatója is beszédet mondott. A szakasz a SWIETELSKY Építő Kft. és a Swietelsky Vasúttechnika Kft. munkájával újult meg, a BKV beruházásában.
2022.05.04
Vérbeli magasépítőként saját házát is maga építette fel, aztán a metróépítés is eddigi pályafutása egyik leginkább meghatározó területévé vált. Bognár Árpád történetével együtt azt is megmutatjuk, hogyan lett a páratlan lojalitásra építő SWIETELSKY Magyarország Kft. sokéves kitartó munkával profi metrófejlesztő vállalattá, és hogyan váltak a motorjává a máig példaképként tisztelt osztrák tulajdonosoktól átvett emberi értékek. Interjú a társaság ügyvezető igazgatójával.
2022.04.30
Egy új szemszögből mutatjuk be az elmúlt évek egyik legjelentősebb közlekedési beruházását.
2022.03.09
A STRABAG Generálépítő Kft. munkájának köszönhetően megújul és akadálymentes lesz a 3-as metró Határ úti állomásához kapcsolódó gyalogos-aluljáró.
2022.02.18
Az M3-as belvárosi állomásainak felújítását és ferdeliftekkel bővítését a SWIETELSKY generálkivitelezésében végzik el: májusban három állomást is átadnak és használatba lehet venni az egyedi felvonókat.
2022.01.28
Az M3-as metró belvárosi szakaszán jó tempóban zajlik a munka: a szellőzőrendszer megújulásának a felszín közeli aspektusát mutatjuk be aktuális cikkünkben és a ventilátorok képességeiről is új információkat szereztünk.
2022.01.03
Cikkeinkben folyamatosan nyomon követjük a BKV Kőér utcai telephelyén zajló metrófelújítással kapcsolatos munkálatokat. Nem hiába, hiszen nagyon is fontos átépítésekről van szó, amelyeket a Swietelsky Vasúttechnika Kft. végez.
2021.12.16
Mivel a nemzetközi STRABAG Kunstforum 2009 óta elkötelezett az egyedi grafika területén alkotó fiatal művészek támogatásában Magyarországon, így az M3 metrófelújítás kapcsán létrejövő alkotások elkészítésére Labrosse Danielt kérték fel.
2021.12.13
A Swietelsky Építő projektmérnökének szemével mutatjuk be, hogyan zajlik a felszín alatti munka a Deák Ferenc téri metróállomáson, miközben folyamatosan biztosítják az 1-es és a 2-es metró közlekedését.
2021.12.09
Képekben mutatjuk meg az utolsó simításokat, a Swietelsky Vasúttechnika szakemberei még ebben a hónapban befejezik a munkát a metróalagútban a Deák Ferenc tér - Nagyvárad tér között.
2023.01.11
A SWIELESKY Építő és a Swietelsky Vasúttechnika munkájával a város legfontosabb metróállomását is újra birtokba vehetik az utasok.
2022.09.27
Szakmai előrejutás, tanulmányi lehetőségek, fejlődés – a lehető legszélesebb spektrumon támogatja fiatal dolgozóit a vállalat.
2022.08.29
Számos kihívással szembesülnek a szakemberek a felszín alatti vasútépítési munkákhoz kapcsolódó műtárgyépítések során. Egyik legkomplexebb megoldást a kitérők építése igényli.
2022.08.05
Befejezi a Swietelsky Vasúttechnika a metróforgalom nyolchetes leállására kitűzött munkákat.
2022.06.30
Egy teljes igazgatóság gondozza a pályázatokat a Swietelsky Vasúttechnika Kft.-nél. A mai kiszámíthatatlan piaci helyzetben nem könnyű évekre előre tartható ajánlatot összeállítani egy beruházásra. A kihívásokról, a vasútépítés jövőjéről és az új digitális tervekről Erdélyi András vállalkozási igazgatót kérdeztük.
2022.05.10
Három állomást adnak át a forgalomnak a SWIETELSKY Építő és a Swietelsky Vasúttechnika munkájával.
2022.05.02
Az M3 metró felújítását csak úgy tudják folytatni, ha lesz egy hosszabb idejű vágányzár. A soron következő feladatok ugyanis csak áramszünet mellett végezhetők el.
2022.03.20
Az utazóközönség számára mérföldkőhöz érkezik az M3-as metró felújítása: három belvárosi állomást ad át a BKV Zrt. az utasforgalomnak.
2022.02.24
A Swietelsky Vasúttechnika speciális szerelőkocsival és több csapattal dolgozik az összetett fejlesztésen: csak vontatási kábelből mintegy 7,6 kilométert építettek be a belvárosi szakaszon.
2022.02.13
Új év, új munkafázis. Miután tavaly év végén befejezte a Nagyvárad tér és Deák tér közötti jobb vágány építését a Swietelsky Vasúttechnika Kft., idén az ütemtervnek megfelelően a bal vágány átépítésével folytatódnak a munkák.
2022.01.26
Teljes erőforrásával segíti a Swietelsky Vasúttechnika a hármas metró Kőbánya-Kispest végállomásánál keletkezett károk helyreállítását.
2021.12.28
A Swietelsky Vasúttechnika munkatársai befejezték az egyik vágány átépítését a Nagyvárad tér és a Deák téri állomások között.
2021.12.16
A Swietelsky Vasúttechnika a metró korszerűsítése során számos egyedi fejlesztéssel teszi hatékonyabbá a munkavégzést. Cikkünkben a sínleerősítés építéstechnológiáját eredményesebbé tevő egyedi újításokat mutatjuk be.
2021.12.10
A Kőbánya-Kispest, Határ út, Pöttyös utca, Ecseri út és Népliget megállók korszerűsítése a Strabag Építő Zrt. munkájával jött létre.
2021.12.08
Szinte egyedülálló az az innováció, ami az M3-as metró hat állomásán teszi lehetővé a mozgáskorlátozottak, az idősek és a babakocsisok komfortos közlekedését.