2022.08.01
A Duna Aszfalt és a STRABAG munkájával újult meg a 13-as főút mintegy 5,5 kilométeres szakasza, mely összeköttetést biztosít az M1-es autópálya és a 200 hektáros komáromi ipari park között.
2022.03.16
A NIF beruházásában most több mint 20 kilométeren szélesedhet az autópálya, a pályaszerkezet teljes rekonstrukciója készül el.
2021.11.16
Az M1-es autópálya meglévő pihenőhelyéből indul majd az új nyomvonalon kiépülő kétsávos út.
2021.02.08
Az Esztergom térségét az M1-es autópályához bekötő négysávos útra 2021-ben megköthetik a szerződést.
2020.10.06
A csomópontok előtti sebességajánlásról és a zöld jelzésig még hátralévő időről is tájékoztatja használóját a Magyar Közút által beszerzett technológia.
2020.07.21
A sztráda történetének legnagyobb felújítását a Strabag, a Swietelsky, az EuroAszfalt és a Colas kivitelezi.
2020.05.25
A helyreállítási munkálatokat a Strabag, a Swietelsky, a Reaszfalt, az Euroaszfalt és a Colas közösen végzik a pályaszakaszon.
2020.03.24
Az országhatár és Budapest között mindkét irányban korlátozás nélkül lehet közlekedni az M1-es autópályán.
2020.03.02
A projekt a Magyar Közút Nonprofit Zrt. beruházásában jön létre.
2019.08.14
Több mint 280 ezer tonna aszfaltot építenek be, a burkolatfelújítás mellett hídfelújításokat is végeznek.
2019.05.20
2x2 sávos gyorsforgalmi pályát alakítanak ki Komárom, Székesfehérvár és Kecskemét között, hamarosan elkészül a megvalósíthatósági terv.
2019.02.07
2,5 kilométernyi új pálya kialakításával kapcsolják az autópályához a fővárosi agglomeráció külső részén fekvő Pátyot.
2018.09.11
A pátyi ipari parkból közvetlenül érkezhet majd az autópályára a forgalom a Sasfészek pihenő melletti csomóponthoz kapcsolódó új útvonalon.
2018.08.27
A kormány döntött az M1-es háromsávosításának kezdési időpontjáról.
2018.07.07
Elhelyezték a nívódíjat hirdető táblát az M1/M7 autópálya kelenföldi csomópontjánál, ahol rendkívül komplex szervezés árán jött létre az új infrastruktúra.
2022.06.01
A beruházó NIF ezúttal a mérnöki szolgáltatásokra várja az ajánlatokat az 1-es főút bővítését is tartalmazó fejlesztésben.
2022.02.09
A NIF beruházásában az STR munkájával valósul meg a várost délről elkerülő útvonal.
2021.09.07
A NIF Zrt. már keresi az M1-es autópálya és Esztergom közötti 32 kilométeres gyorsforgalmi út kivitelezőjét.
2020.10.28
A tavaly elkezdett helyreállítási munkálatok részeként az autópálya Hegyeshalom felé vezető oldalán megújult az érintett szakasz minden sávja.
2020.08.27
Közel 120 kilométer hosszúságú négysávos út jön lére az M1-es és az M7-es autópálya érintésével.
2020.06.05
A fejlesztésnek köszönhetően enyhülnek a gyakori dugók az autópálya Tatabánya és Bicske közti szakaszán.
2020.05.05
Az összesen mintegy 36 kilométer hosszú szakaszt a Duna Aszfalt és a Soltút valósítja meg, ezen kívül egy repülőtéri bekötőút és számos különszintű csomópont is épül a beruházásban.
2020.03.05
A Magyar Közút Nzrt. az M1-es felújításán, Komplex Útfelújítási Programban, a TOP-ban és a Magyar Falu Programban is dolgozik.
2019.11.04
A projekt az új komáromi híddal beinduló teherforgalmat kezeli; a tervezőknek a 13-as, a 81-es és a 63-as főút bővítését kell előkészíteniük.
2019.08.05
Tatabánya és Budapest között végzik el a több mint 22 milliárd forintos projektet, mely az autópálya mindkét oldalát érinti.
2019.05.20
A felújítás ideje alatt megszélesített ideiglenes pályával tartották fent a forgalmat.
2018.11.08
A Budapestet Béccsel összekötő autópálya bővítése a magyar fővárostól Győrig indul el 2021-ig.
2018.08.27
A Tatabányai Ipari Park területén épült úttal egyszerűen elérhető az M1-es csomópont.
2018.08.11
A 83-as főút és az M1-es autópálya találkozását négysávosítással és új körforgalmakkal fejlesztette a Strabag. A következő ütemben a főút egészen Pápáig négy sávot kap.
2018.06.18
Az autópálya korszerűsítésén az Euroaszfalt gépei is dolgoznak.