2024.11.08
Az MKIF 80 kilométeren fogja fejleszteni az autópályát, már a terepen készítik elő a munkát a gépek és szakemberek.
2024.09.13
Az MKIF többek között kicseréli a pálya teljes kopó- és kötőrétegét, a munka mintegy másfél hónapig tart majd.
2024.06.30
Amint 2025. szeptemberére elkészül az MKIF Zrt. az általa kezelt gyorsforgalmi utak szintrehozásával, kezdődhetnek a fejlesztések.
2024.06.03
Páty és az M1-es autópálya közötti összekötő új szakasza 1,4 kilométer hosszú.
2024.02.03
A szerződésmódosítás a koncesszor általi kivitelezésébe adta az érintett szakasz sávbővítési, valamint az M1-M100-103 különszintű csomóponti rendszer építési és üzemeltetési feladatait.
2023.08.02
Áprilistól augusztus elsejéig. A legtöbb burkolatot az M1-es, az M3-as és az M7-es autópályán cserélték le.
2022.10.06
Az MKIF Zrt. azokon a szakaszon végez felújítási munkálatokat, amelyek állapota a leginkább indokolja ezt.
2022.06.01
A beruházó NIF ezúttal a mérnöki szolgáltatásokra várja az ajánlatokat az 1-es főút bővítését is tartalmazó fejlesztésben.
2022.02.09
A NIF beruházásában az STR munkájával valósul meg a várost délről elkerülő útvonal.
2021.09.07
A NIF Zrt. már keresi az M1-es autópálya és Esztergom közötti 32 kilométeres gyorsforgalmi út kivitelezőjét.
2020.10.28
A tavaly elkezdett helyreállítási munkálatok részeként az autópálya Hegyeshalom felé vezető oldalán megújult az érintett szakasz minden sávja.
2020.08.27
Közel 120 kilométer hosszúságú négysávos út jön lére az M1-es és az M7-es autópálya érintésével.
2020.06.05
A fejlesztésnek köszönhetően enyhülnek a gyakori dugók az autópálya Tatabánya és Bicske közti szakaszán.
2020.05.05
Az összesen mintegy 36 kilométer hosszú szakaszt a Duna Aszfalt és a Soltút valósítja meg, ezen kívül egy repülőtéri bekötőút és számos különszintű csomópont is épül a beruházásban.
2020.03.05
A Magyar Közút Nzrt. az M1-es felújításán, Komplex Útfelújítási Programban, a TOP-ban és a Magyar Falu Programban is dolgozik.
2024.10.28
Most ősszel elindulnak az előkészítési munkálatok, legkésőbb 2025. szeptember elsején pedig a tényleges bővítést is elkezdi az MKIF Zrt. az M1-es autópályán. Az M0-tól Győr felé 80 km-en bővül 2x3 sávosra a sztráda 2029-re, ezen felül oldalanként 1-1 intelligens leállósáv (ún. ITS) is lesz, amit forgalmi helyzettől függően, baleset, csúcsforgalom vagy munkavégzések esetén nyitnak meg. A fejlesztés részleteiről Németh Tamás, az MKIF Zrt. vezérigazgatója adott interjút lapunknak.
2024.08.29
Hétköznapi ember számára meglepő lehet, mennyi tényezőre kell figyelnie a Magyar Koncessziós Infrastruktúra Fejlesztő Zrt.-nek a több mint 1200 kilométeres gyorsforgalmi úthálózat szintrehozásának megvalósításakor. Ráadásul ezt egy olyan rendszerben, ahol egyetlen elem megváltoztatása bármely másikra hatással lehet, és ami biztos dolog, az maga a változás. Interjú Benedek Fruzsinával, az MKIF Zrt. fejlesztési koordinációs igazgatóval.
2024.06.04
Az utóbbi időben sűrűn találkozunk a legforgalmasabb autópályákon, útfelújítások miatti sávelzárásokkal, mindez egy átfogó koncepció része. Az MKIF Zrt. egységes műszaki szintre hozza a magyar államtól 2022. szeptember 1-én üzemeltetésre, fenntartásra, fejlesztésre átvett gyorsforgalmi utakat. Három év alatt több mint félezer kilométer újul meg – képekkel és információkkal mutatjuk be, mi történt eddig idén.
2024.03.13
Tízéves útfejlesztési programot kezd a gyorsforgalmi úthálózat jelentős részéért felelős MKIF. A 2023-ban elkezdett felújítások március 15-e után folytatódnak.
2023.12.15
A most befejezett első ütem során egy közel 1 kilométeres bekötőút jött létre két körforgalommal.
2023.04.24
A fenntarthatósági szempontokat messzemenőkig érvényesítő üzem indulását 2024 második felére ütemezik, az alap- és kötőrétegekhez szükséges anyagot a közeli kőbányából szállítják majd be.
2022.08.01
A Duna Aszfalt és a STRABAG munkájával újult meg a 13-as főút mintegy 5,5 kilométeres szakasza, mely összeköttetést biztosít az M1-es autópálya és a 200 hektáros komáromi ipari park között.
2022.03.16
A NIF beruházásában most több mint 20 kilométeren szélesedhet az autópálya, a pályaszerkezet teljes rekonstrukciója készül el.
2021.11.16
Az M1-es autópálya meglévő pihenőhelyéből indul majd az új nyomvonalon kiépülő kétsávos út.
2021.02.08
Az Esztergom térségét az M1-es autópályához bekötő négysávos útra 2021-ben megköthetik a szerződést.
2020.10.06
A csomópontok előtti sebességajánlásról és a zöld jelzésig még hátralévő időről is tájékoztatja használóját a Magyar Közút által beszerzett technológia.
2020.07.21
A sztráda történetének legnagyobb felújítását a Strabag, a Swietelsky, az EuroAszfalt és a Colas kivitelezi.
2020.05.25
A helyreállítási munkálatokat a Strabag, a Swietelsky, a Reaszfalt, az Euroaszfalt és a Colas közösen végzik a pályaszakaszon.
2020.03.24
Az országhatár és Budapest között mindkét irányban korlátozás nélkül lehet közlekedni az M1-es autópályán.
2020.03.02
A projekt a Magyar Közút Nonprofit Zrt. beruházásában jön létre.