2020.10.28
A tavaly elkezdett helyreállítási munkálatok részeként az autópálya Hegyeshalom felé vezető oldalán megújult az érintett szakasz minden sávja.
2020.08.27
Közel 120 kilométer hosszúságú négysávos út jön lére az M1-es és az M7-es autópálya érintésével.
2020.06.05
A fejlesztésnek köszönhetően enyhülnek a gyakori dugók az autópálya Tatabánya és Bicske közti szakaszán.
2020.05.05
Az összesen mintegy 36 kilométer hosszú szakaszt a Duna Aszfalt és a Soltút valósítja meg, ezen kívül egy repülőtéri bekötőút és számos különszintű csomópont is épül a beruházásban.
2020.03.05
A Magyar Közút Nzrt. az M1-es felújításán, Komplex Útfelújítási Programban, a TOP-ban és a Magyar Falu Programban is dolgozik.
2019.11.04
A projekt az új komáromi híddal beinduló teherforgalmat kezeli; a tervezőknek a 13-as, a 81-es és a 63-as főút bővítését kell előkészíteniük.
2019.08.05
Tatabánya és Budapest között végzik el a több mint 22 milliárd forintos projektet, mely az autópálya mindkét oldalát érinti.
2019.05.20
A felújítás ideje alatt megszélesített ideiglenes pályával tartották fent a forgalmat.
2018.11.08
A Budapestet Béccsel összekötő autópálya bővítése a magyar fővárostól Győrig indul el 2021-ig.
2018.08.27
A Tatabányai Ipari Park területén épült úttal egyszerűen elérhető az M1-es csomópont.
2018.08.11
A 83-as főút és az M1-es autópálya találkozását négysávosítással és új körforgalmakkal fejlesztette a Strabag. A következő ütemben a főút egészen Pápáig négy sávot kap.
2018.06.18
Az autópálya korszerűsítésén az Euroaszfalt gépei is dolgoznak.
2018.03.08
A nagy felületű felújítás többek közt Biatorbágy, Bicske és Herceghalom térségét is érinti.
2017.12.04
Mozgás közbeni tengelyterhelés-mérő és forgalomszámláló rendszer épül az M1-es autópálya Lajta Pihenőjében.
2017.09.09
Legkésőbb két és fél év múlva négy sávon autózhatunk az M1-es és Rajka között, a fejlesztés jelentős veszélyforrást szüntet meg.
2020.10.06
A csomópontok előtti sebességajánlásról és a zöld jelzésig még hátralévő időről is tájékoztatja használóját a Magyar Közút által beszerzett technológia.
2020.07.21
A sztráda történetének legnagyobb felújítását a Strabag, a Swietelsky, az EuroAszfalt és a Colas kivitelezi.
2020.05.25
A helyreállítási munkálatokat a Strabag, a Swietelsky, a Reaszfalt, az Euroaszfalt és a Colas közösen végzik a pályaszakaszon.
2020.03.24
Az országhatár és Budapest között mindkét irányban korlátozás nélkül lehet közlekedni az M1-es autópályán.
2020.03.02
A projekt a Magyar Közút Nonprofit Zrt. beruházásában jön létre.
2019.08.14
Több mint 280 ezer tonna aszfaltot építenek be, a burkolatfelújítás mellett hídfelújításokat is végeznek.
2019.05.20
2x2 sávos gyorsforgalmi pályát alakítanak ki Komárom, Székesfehérvár és Kecskemét között, hamarosan elkészül a megvalósíthatósági terv.
2019.02.07
2,5 kilométernyi új pálya kialakításával kapcsolják az autópályához a fővárosi agglomeráció külső részén fekvő Pátyot.
2018.09.11
A pátyi ipari parkból közvetlenül érkezhet majd az autópályára a forgalom a Sasfészek pihenő melletti csomóponthoz kapcsolódó új útvonalon.
2018.08.27
A kormány döntött az M1-es háromsávosításának kezdési időpontjáról.
2018.07.07
Elhelyezték a nívódíjat hirdető táblát az M1/M7 autópálya kelenföldi csomópontjánál, ahol rendkívül komplex szervezés árán jött létre az új infrastruktúra.
2018.04.16
Egy hónapig várják az ajánlatokat az összesen 90 kilométer hosszú bővítés megtervezésére.
2017.12.22
Győr egyik legveszélyesebb csomópontját tették biztonságosabbá, a 83-as út és az M1-es autópálya találkozásánál körforgalmakat alakítottak ki.
2017.09.14
Összesen 16 projekt előkészítését vállalta be 2022-ig a kormány: többek közt a Szeged-Debrecen gyorsforgalmi út, a mohácsi Duna-híd és a lónyai Tisza-híd megépítése is célkeresztben.
2017.03.29
A Liszt Ferenc nemzetközi repülőtér kötött pályás kapcsolata és az M1-es, M7-es autópálya háromsávosítása is megvalósul.