Az első számú sztráda fejlesztéséhez az MKIF összesen 72 hidat és felüljárót épít újjá vagy: a most bontott átkelő az előbbi kategóriába tartozik. Éjszakai forgalomkorlátozás várható az autópálya alatt átvezető úton.
Egyre jobban felgyorsul az M1-es autópálya bővítése: a beruházó és kivitelező MKIF Magyar Koncessziós Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. szokása szerint a Facebookon tájékozatott egy újabb építkezésről. Eszerint
a Sasfészek-tó pihenőhely térségében kezdődik el a meglévő autópálya híd bontása. A munkálat idején az autópálya és a pihenőhely forgalmában korlátozás nem lesz, a csomópontban a fel- és lehajtás végig biztosított.
2025. 11. 06-án (csütörtökön) várhatóan 19:30-tól másnap hajnali 4:50-ig lezárják a 1134. sz. út (Kerekdombi út) autópálya alatt áthaladó szakaszát, mert a hídgerendák kiemelését végzik a szakemberek. A biztonságos munkavégzés érdekében az utat teljes szélességben le kell zárni, ezért a forgalmat a 81106 sz. út - Felsőtorbágyi út - Ország út - 1 sz. főút vonalra terelik.
Rámutatnak:
Az M1-es bővítése során az M0-s és Bicske közötti szakasz 2028. augusztus végéig, a Bábolna térségében található Concó pihenőig tartó szakasz pedig 2029. augusztus végéig készül el, ezután folytatódik majd tovább haladva a fejlesztés. Az 1-es sztráda ezáltal 78 km hosszan bővül 2x3 sávra, plusz oldalanként egy-egy teljesértékű forgalmi sávként használható, ún. intelligens leállósáv is épül. Így akár 2x4 sávon is haladhat majd a forgalom Budapest és Győr között.az M1 bővítése nem egyszerű sávbővítés, ennél egy sokkal komplexebb, rendszerszintű fejlesztés, amelyek során többek között 72 meglévő alul-, és felüljárót építenek át, hogy megfeleljenek az új keresztmetszeti követelményeknek. A kiszélesített pálya ezek alatt vagy felett egyszerűen nem férne el.
Városi útszakasz kap teljes rekonstrukciót.
Nem csupán autóútként, hanem zöld közterületként is működik majd átalakulását követően a Jókai Mór utca a következő években.