2025.12.11
Többszörös sikerrel zárta az évet a Market Csoport a Pesti Vígadóban tartott eseményen: a Kimpton BEM Budapest és a székesfehérvári MET Aréna Építőipari Nívódíjat kapott. A Körszállóból újjászülető Budapest Marriott Residences kommunikációs kampányáért pedig Építőipari Marketingkommunikációs Díjat kapott a cégcsoport.
2025.12.10
Lapunk főszerkesztője is részesült az elismerésben.
2025.11.28
Az ágazati szervezet friss felmérése szerint az építőipari vállalkozások 60%-a árbevétel-csökkenésre készül jövőre, és tízből kilenc cég rendszeres késedelmes fizetésekkel szembesül. A megrendelések hiánya és az erősödő árverseny súlyos bizonytalanságot okoz az iparágban.
2025.11.18
Az ÉVOSZ védjegyprogramja új garanciákat vezet be magyar építőanyag-piacon. A beszélgetésből kiderül, mit jelent ez a gyártóknak és a fogyasztóknak.
2025.11.05
Idén is elismerik az építőipar kommunikációs szakembereit és kampányait – megjelent az ÉVOSZ Média Tagozatának 2025. évi pályázati felhívása.
2025.11.03
Ma már egyszerre öt felületre kellene tartalmakat gyártania egy építőipari cégnek, amire ráébredni sokkoló lehet. Ugyanakkor a következetes és összehangolt kommunikáció nagyon gyorsan vonzóvá tehet egy vállalatot, az ágazatban ugyanis van miről mesélni!
2025.10.16
Ez az az iparág, amely megérdemli a figyelmet, de hatása nem csupán a számokkal fejezhető ki - ezzel az üzenettel indult útjára a kétnapos csúcstalálkozó Balatonfüreden.
2025.10.02
Az építőipar az egyik legnagyobb energiafelhasználó és az egyik legnagyobb környezetszennyező is. Így a felelőssége és a hatása is hasonló mértékű a klímavédelem, az energiamegtakarítás és a körforgásos gazdálkodás területén. Az ÉVOSZ új, Fenntarthatósági Tagozata átfogó változásokat sürget az iparágban.
2025.09.24
Az esemény az építőipar legnagyobb szereplőit hozza össze, hogy megvitassák az ágazat aktuális kihívásait, különösen a digitalizáció jelentette lehetőségeket és kihívásokat.
2025.07.30
A hazai építőipart képviselő szervezet az építőipari és nemzetgazdasági tárcákhoz fordult: a külföldről érkező (különösen a távol-keleti) beruházásokban sok olyan hiányosságot látnak, melyek felszámolására az önbejelentést nem érzik elégségeseknek. Itt a hazai cégek részarányát százalékban is előírnák és a helybeli vállalkozásokat előnyben részesítenék. Emellett az Otthon Start programban a professzionális piaci szereplők igénybevételének biztosítását szorgalmazzák.
2025.07.03
A ÉVOSZ az új 3 százalékos államilag támogatott ingatlanhitel-bejelentésre reagált.
2025.06.20
Mentőöv érkezik a terhelt iparági helyzetben, három év alatt 150 ezer lakás energetikai korszerűsítési lehetőségére nyílik lehetőség. Ez 1500 milliárd forint megrendelést jelenthet az anyaggyártóknak és kivitelezőknek.
2025.05.15
A lépés egyben gyakorlati jelentőségű is: azáltal, hogy az ÉVOSZ fenntarthatósági tagozatot alapított, az ágazat legfontosabb képviselői tették le a voksot a szakirány hathatós képviselete mellett.
2025.04.16
A szervezet közleménye szerint a cégek kétharmada a jelenlegi nehéz helyzetben is megtartja a munkaerőt.
2025.03.26
Sikerrel zárult az ÉVOSZ Médiatagozat 2025-ös konferenciája, amely megmutatta, hogy igenis van kommunikációs átjáró az egyes generációk között, sőt, az építőipar iránt is nyitottabbá lehet tenni a fiatalokat.
2025.12.10
A BKV Zrt. beruházásában, a SWIETELSKY Építő Kft. és a SWIETELSKY Vasúttechnika Kft. kivitelezésében megvalósult M3-as metró középső állomásainak felújítása elnyerte az Építőipari Nívódíjat. A rangos elismerést idén huszonötödik alkalommal adta át az Építőipari Mesterdíj Alapítvány.
2025.12.09
Az ÉVOSZ az iparág több meghatározó szervezetével közösen hozott létre érdekképviseleti egyesületet.
2025.11.26
Az ÉVOSZ Média Tagozata 2023 után ismét felmérte az építőipari vállalkozások kommunikációs gyakorlatát. A felmérésben nagyrészt közepes és nagy vállalatok vettek részt. Idén a kérdőív kitért a HR-el való együttműködésre, a versenytársfigyelésre, valamint a vállalatok közötti (B2B) és a lakossági (B2C) kommunikációra is.
2025.11.05
Az ÉVOSZ adatai szerint az EKR-program eddig 4,4 millió négyzetméternyi padlásfödém hőszigetelését tette lehetővé. A fejlesztések legnagyobb arányban az északkeleti és észak-alföldi régiókban valósultak meg.
2025.11.04
A Portfolio Csoport szervezésében rendezik meg a Future of Construction konferenciát, amelyen a Magyar Építők médiapartnerként és előadóként is jelen lesz. Az esemény az építőipar legfontosabb szereplőit és aktuális trendjeit hozza össze egy napra Budapesten.
2025.10.21
Vajon tudott-e előrelépni a teljesítményéhez képest még mindig alulértékelt ágazat a marketing és kommunikáció terén? A válasz megtalálásához most minden építőipari cég hozzájárulhat.
2025.10.07
Jelentős eltérés mutatkozik a fenntarthatósági kérdések kezelésében a nagyvállalatok és a mikro- és kisvállalkozások között. Az ÉVOSZ első alkalommal monitorozta a tagvállalatait, így képet kaptak a felkészültségük szintjéről és arról, milyen nehézséget jelent az érintetteknek a kapacitáshiány, az adminisztratív terhek és a magas költségek miatt a kitűzött klímavédelmi célok teljesítése.
2025.09.26
A magyar gyártású termékek mellett az alacsony környezetterheléssel előállított anyagok is támogatást kapnak az új védjegyek által.
2025.08.06
Az állami magasépítésekre kodifikáltatnának egy fenntarthatósági alapkövetelmény-csomagot.
2025.07.22
Bene János arra kereste a választ meghívott vendégeivel, miért jó ÉVOSZ tagnak lenni.
2025.07.01
Szerencsen, magyar-lengyel kooperáció eredményeként - 16 év után.
2025.06.02
A Grabarics Gábor vezette új ÉVOSZ-tagozat tagjai egyetértenek abban, hogy a szabad kapacitások összehangolt kihasználása, valamint az együttműködés válhat a következő időszak kulcsává.
2025.05.14
Szimbólum került a helyére a Lánchíd budai hídfőjénél, megörökítve, hogy Építőipari Nívódíjat kapott 2024-ben.
2025.04.09
A magyar építőipar legmagasabb elismerésének számító Építőipari Nívódíjat kapott középület-szakrális kategóriában a zalaegerszegi Mindszentyneum, a Mindszenty József bíboros emlékét őrző múzeum és az intézményhez tartozó parkoló.
2025.03.14
Többek közt a sokak számára elérhetetlennek tűnő Z generáció egyik jeles képviselője is ott lesz Bükfürdőn, ahol az iparág kommunikációs szakemberei a trendek mellett a közösségépítésre is fókuszálnak.