Az MKIF folyamatosan dolgozik összesen 72 híd, illetve felüljáró átépítésén az autópálya fejlesztésének óriásprojektjében.
Ismét újabb munkanaplót tett közzé Facebook-posztban az MKIF Magyar Koncessziós Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. az M1-es sztráda bővítéséről. A fotóalbum mellé csatolt tájékoztatóban emlékeztetnek,
a főpályát érintő munkálatok mellett, több helyszínen folyamatosan zajlik a hidak és felüljárók át- vagy újjáépítése a pályán kívüli területeken is.
A hidak több elemben érkeznek a helyszínre, melyeket a hegesztések után ultrahangos és röntgenes varratvizsgálatoknak vetnek alá a szakemberek. Ezután következhet az elemek beemelése, mely várhatóan a következő hetekben éjjeli munkálat során meg is történik – fogalmaznak a közeljövőben várható munkafolyamatokról.
A bővítendő, M0 és Concó pihenőhely közti szakasz 78 km, melyen 72 híd-és felüljáró kerül át- vagy újjáépítésre.
Az M1-es bővítése során az M0-s és Bicske közötti szakasz 2028. augusztus végéig, a Bábolna térségében található Concó pihenőig tartó szakasz pedig 2029. augusztus végéig készül el, ezután folytatódik majd tovább haladva a fejlesztés. Az 1-es sztráda ezáltal 78 km hosszan bővül 2x3 sávra, plusz oldalanként egy-egy teljesértékű forgalmi sávként használható, ún. intelligens leállósáv is épül. Így akár 2x4 sávon is haladhat majd a forgalom Budapest és Győr között.









A Magyar Közút saját beruházásban újította fel a zsákfaluhoz vezető utat. A fejlesztés közel 5000 tonna aszfalt felhasználásával készült el.
A mintegy 5 kilométer hosszú pályamodernizációból álló beruházás több mint 370 millió forintból, a Magyar Falu Program támogatásával készült el.