2024.12.11
Az MKIF az új sávok helyéről eltávolítja a cserjéket, de miután a projekt elkészül, többet ültetnek majd a pálya mellett.
2024.11.15
Hamarabb épül fel a vártnál a BYD-gyár, 2025 második felében legurul az első autó a gyártósorról. Szegedtől Ceglédig fejlesztések várhatóak a MÁV 140-es vasútvonalán, a röszkei határátkelő pedig kínai hitelből válik a schengeni térség legjelentősebb szárazföldi határátlépő pontjává. Bővítik a közműszolgáltatásokat, lakóövezetet alakítanak ki és végül, de nem utolsósorban Szeged hídjait is fejlesztik.
2024.11.04
Kiválasztották az észak-erdélyi autópálya utolsó, 41 kilométeres Vaskapu-Szilágynagyfalu szakaszának kivitelezőit.
2024.10.15
Hegyi pálya épül majd a tervek szerint 21 felüljáróval és viadukttal.
2024.09.24
Az MKIF Zrt. számos programmal és akcióval edukálja a „jövő járművezetőit” és az aktív sofőröket a felelősségteljes és kulturált vezetés érdekében.
2024.07.02
Az M6-os és az M8-as mintegy 27 kilométernyi szakaszán végeznek burkolatfelújítást, emellett számos csomópont, pihenő burkolatát is cserélik.
2024.06.19
Az aszfaltburkolat átlagéletkora meghaladja a 15 évet, összesen 8 kilométernyi sávhosszon Érd és Székesfehérvár között a biztonság érdekében szükségessé vált a munka. A hétvégéken (és hétfőn), illetve augusztusban nem lesznek terelések és munkát sem végeznek.
2024.05.02
A STRABAG és a Duna Aszfalt munkájának köszönhetően nem csupán a mohácsi térség közlekedése lép előre.
2024.03.11
Megkapta a környezetvédelmi engedélyt az Erdélyben tervezett, 73 km-es A9-es autópálya, készülhet a megvalósíthatósági tanulmány.
2023.12.15
Mintegy 1 kilométernyi új utat és 101 méternyi hidat vehet birtokba a forgalom.
2023.12.15
A Strabag és a Geiger konzorciumának közel kilenc hónappal hamarabb sikerült kiviteleznie az utolsó hiányzó szakaszt.
2023.09.12
Négysávosítják a 35-ös főút Józsa és Debrecen közti szakaszát, ehhez kapcsolódóan pedig a józsai elkerülő is megépülhet, amivel nagyon sok helyi lakos életét könnyítik meg.
2023.09.05
A kopóréteg elkészítésének látványos mozzanatait örökítették meg videósaink, de nincs már messze a forgalomtechnikai részek kivitelezése sem.
2023.05.23
Az autópálya új 20 kilométeres szakaszán Bólytól Ivándárdáig dolgozik a Strabag és a Duna Aszfalt.
2022.11.17
A gyorsforgalmi úthálózatunk jelentős hányadának üzemeltetése nemrég került magánkézbe: a gyorsabb hibajavítás és a tél előtti sürgős felületjavítások által a Magyar Koncessziós Infrastruktúra Fejlesztő gyorsan letette a névjegyét. Ugyanakkor az egységesen magas szolgáltatási szinthez még rengeteg munka szükséges. Interjú Németh Tamás vezérigazgatóval.
2024.12.02
Egy új teherforgalmi átkelőhely létesítését, valamint az ehhez kapcsolódó útfejlesztéseket is tartalmazza a tervcsomag, amelyet közösen nyújt be az Európai Uniónak a két állam.
2024.11.07
A mintegy 420 milliárd forintos fejlesztést egy egri munkaértekezlet után jelentette be az építésügyi miniszter.
2024.10.23
A több, mint 37 kilométernyi útvonalon két új Körös-híd is épülhet. Kiválasztották a nyertes tervezőirodákat.
2024.09.30
Babarcnál új üzemi forduló épül.
2024.07.19
Várhatóan ősztől lép üzembe a Duna Group új aszfaltkeverő telepe Polgárdiban, amelynek forgalma nem fogja érinteni a települést.
2024.06.30
Amint 2025. szeptemberére elkészül az MKIF Zrt. az általa kezelt gyorsforgalmi utak szintrehozásával, kezdődhetnek a fejlesztések.
2024.06.04
Az utóbbi időben sűrűn találkozunk a legforgalmasabb autópályákon, útfelújítások miatti sávelzárásokkal, mindez egy átfogó koncepció része. Az MKIF Zrt. egységes műszaki szintre hozza a magyar államtól 2022. szeptember 1-én üzemeltetésre, fenntartásra, fejlesztésre átvett gyorsforgalmi utakat. Három év alatt több mint félezer kilométer újul meg – képekkel és információkkal mutatjuk be, mi történt eddig idén.
2024.03.13
Tízéves útfejlesztési programot kezd a gyorsforgalmi úthálózat jelentős részéért felelős MKIF. A 2023-ban elkezdett felújítások március 15-e után folytatódnak.
2024.02.08
Bemutatjuk az M6-os új, mintegy 20 kilométer hosszú szakaszát, melyet tavasszal adnak át.
2023.12.15
A most befejezett első ütem során egy közel 1 kilométeres bekötőút jött létre két körforgalommal.
2023.10.07
Az M49-es tervezett szamossályi csomópontja közelében emelhetnek hidat a Szamos felett, továbbá az új híd és az új autóút közötti kapcsolat fejlesztéséről is gondoskodnak majd.
2023.09.08
Tavaly év végére elkészültek a tervek, hamarosan pedig az építkezés is megindulhat, miután kiírták a kivitelezői közbeszerzést. Az 51-es főút és az M6-os autópálya nagyjából 28 km-es összekötése a sugárirányú autópályák összekötésének kiemelt állomása, amelynek során végre felépülhet a Mohácsi Duna-híd is.
2023.08.10
A Strabag és Geiger az utolsó hiányzó szakasz kivitelezésével új korszakot nyit meg a Kolozsvár és Marosvásárhely közötti közlekedésben; ugyanakkor egy a Bihart és Szilágyságot összekötő szakasz is hamarosan elkészül az A3-as autópályán.
2023.01.06
Közel 20 éve (!) tart a bihari pályaszakasz projektje, amelyben félbehagyott munkákat kellene újraindítani. A román infrastruktúra kezelő 2,85 milliárd forintnak megfelelő kilométerenkénti árat vetített előre, ám nagy tévedés lenne ebből az adatból megítélni a valódi költségeket.
2022.10.06
Az MKIF Zrt. azokon a szakaszon végez felújítási munkálatokat, amelyek állapota a leginkább indokolja ezt.