Az ország észak-déli irányú gyorsforgalmi folyosója bővül a Váhostav, a Metrostav és a Duna Aszfalt kivitelezésében.
Kulcsfontosságú szlovák autópálya-projektben játszik főszerepet a Duna Group. A Zsolnától a lengyel határig kiépülő D3-as autópálya két szakaszát is a szlovák Váhostav a.s., a cseh Metrostav DS a.s. és a Duna Aszfalt Út és Mélyépítő Zrt. alkotta konzorcium kivitelezi a szlovák közbeszerzési adatok szerint, amelyekről itt és itt olvashatnak.
A szóban forgó észak-szlovákiai autópálya az országot nyugat-keleti irányban átszelő D1-es autópályát köti össze Lengyelországgal, csatlakozva a lengyel S1-es autópályához.
Az Ócsád (Oščadnica) és Csaca (Čadca) közötti szakaszt a közbeszerzés szerint nettó 230 millió euróért (mintegy 91,7 milliárd forint) építi meg a nyertes konzorcium.
A fejlesztés kiemelkedő része egy 600 méter hosszú alagút kivitelezése, amelyet a már meglévő, forgalomban levő kétsávos alagút mellett kell kivitelezni.
A szóban forgó Horelica-alagutat 2004-ben nyitották meg, de csupán az alagútpár egyik eleme készült el, a másik félprofilt építik most meg.
Az összetett projekt az alagút kivitelezés mellett tartalmazza többek közt 21 híd és 31 zajvédő fal megépítését, ugyanakkor vadátjáró, autópálya-pihenőhely és egy autópálya igazgatási-karbantartási központ is szerepel a közbeszerzésben.
A D3-as autópálya Zsolna és Kiszucaújhely közötti szakaszának 398 millió euró (mintegy 158,9 mrd forint) értékben való kivitelezésével:
A projekt része a kiszucaújhelyi különszintű csomópont ágainak kiépítése is. A kivitelezés emellett magában foglalja az I/11 számú főút áthelyezését a Zsolna-Brodno különszintű csomóponttól a Kiszucai-átjáró (Kysucká Brána) térségében történő visszacsatlakozásig. Az új nyomvonal a Zsolna-Brodno csomópont befejezetlen részét teljes értékű csomóponttá fejleszti.
A KM Építő generálkivitelezésében és a HE-DO közreműködésével épül újjá Óbuda meghatározó forgalmi csomópontja.
Csongrádon a Magyar Közút munkájával újulnak meg az utak és a terek.