2017.07.21
A Nagyszeben és Pitesti közötti 123 kilométeres autópályának 3,34 milliárd eurós költsége lesz a korábban közölt 1,6 milliárd euró helyett.
2017.04.03
A hazai „kritikus” sajtó vagy nem akar, vagy nem szeret azzal foglalkozni, hogy az utóbbi időszakban a szinte irreálisan olcsó és több esetben a valós képességeket sajátságosan értelmező ajánlataival a Közgép Zrt. meglehetősen gyorsan tönkretette magát. Pedig mára kijelenthető, hogy vélhetően a legjobban maga a Közgép Zrt. vezetősége jönne zavarba, ha a társaság valamelyik „érdekes” ajánlata következtében nyertesnek hirdetné ki a pályáztató. A Közgép Zrt. rövid távú vesszőfutását az M4-es pályázata zárhatja le.
2016.12.23
Az M4-est a román határig meghosszabbító autópálya-szakasz kivitelezését három cég nyerte el, az alacsony árral pályázó Itinera és Közgép ajánlatát érvénytelennek minősítette az ajánlatkérő. Utóbbi két cég megtámadta a határozatot a Közbeszerzési Döntőbizottságnál.
2016.11.07
Az M4-es hiába éri el 2018-ban a román határt, a romániai oldalon a Bors-Berettyószéplak szakasz második kivitelezőjével is felbontják a szerződést.
2016.07.19
A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő honlapjának tanúsága szerint már előkészítési fázisban van az M7-es autópálya háromsávosra bővítése a Balaton és a főváros között.
2016.07.06
Autópályás kapcsolatot nyer a debreceni reptér és az ipari park, legkésőbb 2019-ben Nagyváradtól Krakkóig pályán lehet közlekedni.
2016.06.03
A debreceni reptérhez bekötő út építését az STR Építő nyerte el, az építés a tervek szerint júliusban kezdődik.
2017.07.11
Letették az autópálya Berettyóújfalu és Nagykereki közötti szakaszának alapkövét, ahol a Duna Aszfalt, a Hódút és az A-Híd dolgozik.
2017.02.23
Bár a szerződésben vállalt autópályának csak a töredékét építette meg, jelentős bevételekkel tudott távozni Romániából az amerikai nagyvállalat.
2016.11.23
A keleti szomszédunknál már egy nyomvonaltervezet is komoly előrelépés, ezzel együtt a dél-erdélyi sztráda teljes megépülése még mindig jelentős kihívásnak tűnik.
2016.07.21
Véglegesedtek a főbb fővárosi közlekedési beruházások: a korábbi híreknek megfelelően integrálják a villamoshálózatba a ráckevei és a csepeli HÉV-et, megújul a Földalatti, az M1-es és az M7-es is három sávot kap.
2016.07.19
A TURA-Terv és az Utiber tervezik az M8 Nagykőrös és Kecskemét közötti szakaszát, a Körmend-Rábafüzes szakasz pedig már kiviteli tervvel rendelkezik.
2016.06.06
A gyáli Lavinamix Építő nyerte a NIF közbeszerzési pályázatát, így az M1-es Lajta pihenőhelyén 3,4 milliárdból épít tengelysúlymérő ikerállomást. A beruházással az M7-es után itt is szigorúbban ellenőrzik majd a túlsúlyos kamionokat.
2016.04.12
A közútfejlesztő olyan szűrőállomást létesített az M7-esen, amilyen eddig még nem volt a magyar autópályákon. A túlsúlyos járművek pár százalékos visszaszorítása 15-30 százalékkal mérsékelheti az utak rongálását.