Biatorbágynál dolgoztak az MKIF szakemberei.
Forgalomkorlátozás mellett építették fel az ún. nehézállványt az M1-es autópálya Biatorbágyi csomópontjánál az 1-es főút fölé a mai napra virradó éjszaka – számol be a Facebookon fotóalbummal együtt megosztott munkanaplójában az MKIF Magyar Koncessziós Infrastruktúra Fejlesztő Zrt.
Erre a szerkezetre azért van szükség, hogy az autópályahíd bontási munkálatait úgy tudják végezni, hogy közben alatta zavartalan lehessen a közlekedés az 1-es úton. A tervezéskor azt is figyelembe kellett venni, hogy a híd bontásakor a szerkezet magassága ne csökkenjen az előírt szint alá, így nem kell korlátozni a híd alatt elhaladó járművek magasságát sem.
A munka a nagyon erős szél ellenére is jól haladt, így hajnalban a forgalom már újra korlátozás nélkül használhatta az 1 sz. főutat – zárják az összegzést.
Az M1-es bővítése során az M0-s és Bicske közötti szakasz 2028. augusztus végéig, a Bábolna térségében található Concó pihenőig tartó szakasz pedig 2029. augusztus végéig készül el, ezután folytatódik majd tovább haladva a fejlesztés. Az 1-es sztráda ezáltal 78 km hosszan bővül 2x3 sávra, plusz oldalanként egy-egy teljesértékű forgalmi sávként használható, ún. intelligens leállósáv is épül. Így akár 2x4 sávon is haladhat majd a forgalom Budapest és Győr között.










Az ország észak-déli irányú gyorsforgalmi folyosója bővül a Váhostav, a Metrostav és a Duna Aszfalt kivitelezésében.
A KM Építő generálkivitelezésében és a HE-DO közreműködésével épül újjá Óbuda meghatározó forgalmi csomópontja.