2020.10.31
A SWIETELSKY éjszakánként és hétvégente is dolgozik a metró belvárosi szakaszának már lezárt állomásain. A föld alatti síneken szállítják a Kőér utcai remízbe a bontási termékeket, daruval emelnek ki a mélyből több tonnás gépezeteket és a lejtaknákban manővereznek.
2020.10.29
Miközben a felszínen nyugalom van, a SWIETELSKY Építő Kft. az M3-as metró Lehel tér-Deák tér-Nagyvárad tér szakaszán több állomáson is nagy tempóban dolgozik. Már a folyamat logisztikája is látványos: tekintsék meg az erről készült képriportot.
2020.10.22
Az állomásokat és a vasúti részt is modernizálta a STRABAG és a Swietelsky Vasúttechnika, a teljes M3-as vonal megnyílt a közlekedők előtt.
2020.10.06
A SWIETELSKY alagutat épít, elbontja a régi szerkezeteket és modern új eszközökkel látja majd el az M3-as középső szakaszának állomásait.
2020.09.25
A SWIETELSKY munkájával a nyáron lezárt állomásokon mozgólépcsőket emelnek ki daruval, illetve szállítanak el a föld alatt, elbontják a több évtizedes burkolatokat. A munkálatok megkezdése folyamatos vonatforgalom mellett zajlik, melynek bármilyen módon való terhelését el kell kerülni, emellett pedig menekülési útvonal biztosítása is szükséges.
2020.08.29
Így halad a SWIETELSKY-nek júliusban átadott Semmelweis Klinikák építkezése és a még mindig aktív megállóként működő Deák tér melletti speciális munkaszakasz.
2020.07.30
A metrófelújítás középső szakaszán az állomásokon dolgozó SWIETELSKY Kft.-nek egy 30 különböző rendszer összeköttetéseiből álló labirintus kell megfejtenie. A munkálatok során mintegy félezer kilométernyi kábelt bont el és ennek dupláját építi ki a cég. A nagy odafigyelést igénylő feladat bemutatásához stábunk lement az alagutakba és megkérdeztük Kocsis Zoltán installációs főmérnököt is.
2020.07.11
A SWIETELSKY Magyarország Kft. a teljes M3-as metrófelújítás felszíni, forgalomtechnikai kiépítéséért felel.
2020.05.20
A SWIETELSKY a Ferenciek terén és az Arany János utcában is jól halad a fővárosi M3-as metró állomásainak felújításával.
2020.04.23
A Strabag kivitelezésében megújuló déli szakaszon a tervek szerint haladnak a munkálatok, miközben párhuzamosan vele már zajlanak a középső szakasz munkálatai is a Swietelsky által.
2020.03.31
A SWIETELSKY Kft. munkájával a metró középső szakaszán már az elmúlt néhány héten is több fontos előrelépést tettek a koronavírus miatt hozott korlátozások ellenére is.
2020.03.17
A munkálatok megkezdődtek, két megálló már lezárásra került. Erről a folyamatról adott interjút lapunknak Madácsi Zoltán projektigazgató.
2020.03.09
Az V. kerületi Arany János utca metrómegállót modernizálja a Swietelsky Kft.
2020.02.25
A belvárosi szakaszon is elkezdik az állomások felújítását: itt a Swietelsky Építő Kft. végzi el a munkát
2020.02.01
Áprily Krisztián a Swietelsky Építő Kft. metróépítési üzletágának projektigazgatójaként a szegedi ELI-ALPS lézeres kutatóközpont építkezésénél gyakorolt precizitására és szervezőképességére, illetve korábbi metróépítkezésen szerzett tapasztalataira támaszkodik az M3-as metróvonal felújítási munkáinál.
2020.10.30
A jelentős fővárosi közlekedésfejlesztés folyamatos egyeztetések mellett, számos szakág összehangolt munkájával valósult meg.
2020.10.27
A modern utastereken túl az állomás máskor a nyilvánosság elől elzárt részeibe is bepillantást lehet nyerni.
2020.10.17
Megújultak a megállók, valamint a vonali infrastruktúra: az állomásokon kívüli terek, a vágányok, a vasúti, a biztonsági, a szellőzőberendezések, a gépészeti rendszer és az utastájékoztatási elemek is.
2020.09.27
Az M3-as metró középső szakaszán a felújítás előkészületein folyamatosan dolgozik a SWIETELSKY Építők, miközben készülnek az építészeti, arculati tervek a PARAGRAM Stúdió Kft. vezetésével.
2020.09.23
Egy hónapon belül zárul a Strabag, a Swietelsky Vaúttechnika és az PRO-M által kivitelezett projekt műszaki átadása; a próbafutások után birtokba veheti a közönség az öt megállót tartalmazó szakaszt.
2020.08.09
Egyre nagyobb ütemben halad a középső szakasz állomásainak felújítása
2020.07.13
A SWIETELSKY a belvárosi metrószakasz két állomását vette át márciusban, mindkét helyen látványos a változás a föld alatt. Több tonnányi szerkezetből álló mozgólépcsőket bontottak el, az álmennyezeteket is eltávolították. Most újabb két állomást zártak el a forgalom elől, de a metró tovább közlekedik.
2020.06.16
A SWIETELSKY a fővárosi Arany János utcai megállóban már két mozgólépcsőt teljesen elbontott. A Deák téren pedig a mai Akvárium helyére tervezett egykori Nemzeti Színház felvonóaknáit is felhasználják a metrófelújításhoz: itt a bányászati munkával zajló építkezés szintén megkezdődött.
2020.05.08
A fővárosi 3-as metróvonal középső szakaszán két hónapja tartanak a rekonstrukciós munkálatok az Arany János utca és Ferenciek tere metróállomásokon a SWIETELSKY kivitelezésében, azonban már a belváros több pontján is elkezdődtek az előkészületek a folytatáshoz.
2020.04.21
Az M3-as metró középső szakaszának állomásain dolgozó SWIETELSKY már jól halad a belvárosi megálló felújításával. A Ferenciek tere múltja jelene és jövője egy cikkben.
2020.03.26
A déli szakasz után már a középsőn is megkezdődtek a munkálatok, délen a Strabag-csoport, a centrumban a SWIETELSKY Kft. dolgozik az állomások fejlesztésén.
2020.03.09
A Ferenciek terét és az Arany János utcát is lezárták, hogy a középső szakasz felújítása minél hatékonyabban haladhasson előre.
2020.03.07
A Swietelsky Kft. szakembereinek ugyanúgy kell érteniük a ’70-es években kiépített középfeszültségű kábelekhez, mint a metró önvezérlő automatizált hálózatához, hogy elő tudják készíteni a középső szakasz felújítását.
2020.02.05
Látványtervek jelentek meg a fővárosi nagyberuházás jelenleg is zajló déli harmadáról, ahol a Strabag végzi el az érintett munkálatokat.
2019.11.28
A kivitelező Swietelsky márciusban az Arany János utca és a Ferenciek tere megállóhelyeken kezdi el a korszerűsítést.