2024.10.04, Péntek

A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. a szerződést május 10-én megkötötte a nyertessel. A Lavinamix Építő Kft. ajánlata volt a legolcsóbb, 3.395.828.934 forint, bár ez is meghaladta az eredetileg becsült nettó 3,2 milliárdot.

Az elvégzendő feladat az M1 autópálya 158 km szelvényében lévő Lajta pihenőhelyen tengelysúly-mérő ikerállomás létesítése. Így az M7-es autópálya után már az M1-esen is szigorúan ellenőrzik a túlsúlyos kamionokat.

A beruházás során az alábbi fontosabb elemek kerülnek megvalósításra:

  • nagy sebességű mozgás közbeni (High Speed Weigh In Motion) tengelyterhelés-mérő és forgalomszámláló rendszer az M1 autópálya jobb és bal oldalán, a kapcsolódó üzemi hírközlő rendszerrel,
  • a túlsúlyos teherforgalom kitereléséhez előjelző rendszer,
  • tengelysúly- és össztömeg-mérő állomások mérlegházzal, mérőberendezésekkel kompletten a pihenőhely jobb és bal oldalán, a kapcsolódó üzemi hírközlő rendszerrel,
  • a megközelítést, csatlakozási kapcsolatokat biztosító utak, parkolók a szükséges vízépítési, közműépítési és egyéb munkákkal kompletten.

Ajánlatot tett még az STR Építő Kft., a TRSZ Kft., a Colas Út Zrt., illetve az SDD Konzorcium. Ez utóbbi tagjai a Dömper Kft., a Subterra - Raab Kft. és a Pannon-Doprastav Kft.

A céginformáció adatai szerint a Lavinamix Építő Kft. 21 éve alakult, legutolsó árbevétele 12,3 milliárd forint. A fő tevékenységét tekintve út- és autópályaépítő cég 93 főt foglalkoztat.

(kozbeszerzes.hu, napi.hu)

(fotó: Szakony Attila - zaol.hu)

Galéria

Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. (NIF)Mi épül?autópályaépítőipari cégekM1-es autópályaLavinamix Építő Kft.