A Magyar Építők legújabb magazinjában a legnagyobb hazai cégeket kérdeztük meg az egyre több vállalatnál aktuálissá váló generációváltásról.
A nemzetközi felmérések szerint a vállalatok 40 százalékának romlik a helyzete az első generációváltás bekövetkezése után. A magyar építőipar java a történelmi adottságok miatt ezekben az években szembesül ezzel a feladattal, melyre a Hunép Universal Zrt. tavasszal egy példaértékű megoldást mutatott meg. A most megjelent magazinunk fókusza is a lehetséges megoldásokat keresi,
ennek érdekében megszólaltattuk a legjelentősebb hazai tulajdonú társaságokat az ágazatban.
A júliusi magazinunkban a Buda Palota nagyszabású felújítását, a legrégebbi építőipari termék sikerének titkát, egy BIM-től jóval olcsóbban és gyorsabban bevezethető digitalizációs eszközt is bemutatunk, továbbá számos nívódíjas építőipari projektet is körbejárunk.
Lapozzon bele nyári magazinunkba, hogy lássa a saját szemével is: hazánk építkezéseit kimagasló jelenléttel uralják az infrastrukturális beruházások az elmúlt hónapokban.
A Magyar Építők tavaszi magazinjában egy példaértékű építőipari teljesítményt és egy figyelemre méltó ágazati kezdeményezést helyeztünk a fókuszba.