A felújítás ideje alatt megszélesített ideiglenes pályával tartották fent a forgalmat.
Háromszáz méter hosszú próbaszakaszt épített a Colas Út Zrt. az M1-es autópálya Tatabánya centrumhoz közeli részén a mintegy 6 km hosszú autópálya szakasz felújításon belül. A március végén kezdődött beruházás a jobb pálya haladó- és leállósávját érintette.
Az országban az autópályák építésekor általában cementes kötőanyagú alapréteget alkalmaznak. Ennél a próbánál azonban a hagyományostól eltérő pályaszerkezetet hoztak létre, amit zúzottkő alappal készítettek. Ehhez a pályaszerkezet típushoz vastagabb aszfaltpályaszerkezetre van szükség, mint a cementes kötőanyagú alapréteg esetében. A pályaszerkezet felépítését a Magyar Közút kezdeményezte az M1-es autópálya jövőbeni 2x3 sávossá bővítése miatt.
Az egyik pályaszerkezet típus az M1 autópálya jövőbeni bővítéséhez tervezett végleges pályaszerkezet. A másik típus pedig ideiglenes célokat fog szolgálni. A majdani felújítás során ugyanis szükséges lesz az egyik pályán, 2x2 sávon a forgalom fenntartására. Erre az ideiglenes pályaszerkezetre csak az autópálya 2x3 sávossá történő bővítési munkái alatt lesz szükség, és a végleges pályaszerkezet építése során elbontásra kerül. Mindkét próbaszakasz 150-150 méter hosszúságban épült.
A próbaszakaszok célja, hogy teszteljék a pályaszerkezet típusok forgalom alatti viselkedését és megbizonyosodjanak arról, hogy a tervezett pályaszerkezet az elvárt élettartam alatti igen nagy forgalmi terhelést várhatóan meghibásodás nélkül fogja elviselni.
Bejelentették a Kecskemét-Dabas-Budapest vasútvonal felújítását, az 5-ös főút négysávústását a Mercedes-gyárig és a Halasi úti felüljáró modernizálását is – többek között.
Lakásépítési program indult Mórahalmon.