A hatodik alkalommal megrendezett esemény jó lehetőséget kínált a kötetlen szakmai beszélgetésekre is.
Immár hatodik alkalommal került megrendezésre az Infrastruktúra Kupa és Családi Nap az Ikarus BSE Sporttelepen. Az országos szabadidős rendezvény a közös foci örömén túl jó lehetőséget kínált egy kötetlenebb szakmai találkozóra is az infrastrukturális szektorhoz kapcsolódó intézmények, illetve útépítő, vasútépítő, hídépítő és magasépítő vállalatoknak.
A szeptember 29-én tartott eseményen 19 csapat indult, köztük a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt., a Miniszterelnökség, Budapest Főváros Önkormányzata, valamint a közúti, vasúti és légi közlekedés meghatározó intézményei.
Ezzel párhuzamosan az eseményt támogató számos építőipari vállalat külön versenyben mérhette össze tudását: az A-Híd Zrt., a Colas Hungária Zrt., a HE-DO Kft., a Ke-Víz 21 Zrt., a Strabag Csoport, a Swietelsky Magyarország Kft., a Swietelsky Vasúttechnika Kft. és a Terra-21 Kft. csapatai küzdöttek meg a gyepen.
A Swietelsky Magyarország Kft. és a Swietelsky Vasúttechnika Kft. főtámogatásában létrejött eseményen mind a két torna csoportmérkőzésekkel kezdődött és egyenes kieséses rendszerben folytatódott, egészen a döntőig, illetve a bronzmérkőzésig.
A támogatók NIF Kupájának első helyezettje a Colas lett, második helyezést ért el az A-Híd Zrt., a bronzérmet pedig a Ke-Víz 21 Zrt. csapatának tagjai vehették át.
A HE-DO Kft. csapatkapitánya, Hegedüs Imre már négy esztendeje minden évben kapitányként verbuválja össze egy csapatba a cég legtehetségesebb labdarúgóit.„Június környékén már elkezdtem szervezni a csapatot. Általában hétfőnként edzettünk, de mivel több telephelyünk van és mindenki eléggé elfoglalt, ritkán jött össze a teljes létszám a gyakorlásokra, amiken a COLAS Hungária Zrt. gárdájával kétkapuztunk Visontán. Nagyjából öt felkészülési meccset tudtunk játszani” – mesélte.
Hamarabb épül fel a vártnál a BYD-gyár, 2025 második felében legurul az első autó a gyártósorról. Szegedtől Ceglédig fejlesztések várhatóak a MÁV 140-es vasútvonalán, a röszkei határátkelő pedig kínai hitelből válik a schengeni térség legjelentősebb szárazföldi határátlépő pontjává. Bővítik a közműszolgáltatásokat, lakóövezetet alakítanak ki és végül, de nem utolsósorban Szeged hídjait is fejlesztik.
A Főmterv, az ÉKM, a KIM, a BME, a CÉH és a Market képviselői beszélgettek a podcast speciális adásában.