2025.11.05, Szerda

Idén is elismerik az építőipar kommunikációs szakembereit és kampányait – megjelent az ÉVOSZ Média Tagozatának 2025. évi pályázati felhívása.

Az Építési Vállalkozók Országos Szakszövetségének Média Tagozata idén is meghirdeti az Év Építőipari Marketingkommunikációs Díjait, amelyek megítélésének célja, hogy láthatóvá és elismertté tegyék az ágazat kommunikációs, PR- és marketingtevékenységeinek legjobbjait. A díjak arra szolgálnak, hogy elismerjék azokat a szakembereket, vállalatokat és szervezeteket, akik tudatos, értékalapú kommunikációval hozzájárulnak az építőipar reputációjának és szakmai presztízsének erősítéséhez. A tavalyi díjátadókat az ÉVOSZ ünnepélyes évzáró taggyűlésén tartották meg az Építőipari Nívódíjak és a szakma további kiemelkedő elismerései átadóival együtt.

 

Négy kategóriában lehet nevezni

A pályázati kiírás alapján 2025-ben négy kategóriában várják a nevezéseket:

  • Az Év Építőipari Marketingkommunikációs Személye
  • Az Év Építőipari Márkakommunikációs Kampánya
  • Az Év Építőipari Projektkampánya
  • Az Év Építőipari Társadalmi Felelősségvállalása

A nevezések díjmentesek, a pályázatokat 2025. november 23-ig lehet benyújtani elektronikus úton az ÉVOSZ Média Tagozatának elnöke részére, a [email protected] e-mail címen.
Az eredményhirdetésre 
2025. december 11-én, az ÉVOSZ évzáró rendezvényén kerül sor.

 

A cél: rangot adni az iparági kommunikációnak

„A kommunikáció ma már stratégiai kérdés az építőiparban – nem csupán kiegészítő tevékenység, hanem a vállalatok jövőjét befolyásoló tényező. Ezekkel a díjakkal szeretnénk rangot adni azoknak, akik tudatosan építik az iparág hitelességét és emberi arcát” – mondta Kincses Péter, az ÉVOSZ Média Tagozat elnöke. 

Hozzátette:

„Egyre több építőipari cég ismeri fel, hogy a kommunikáció nem öncélú, hanem a bizalom és a szakmai presztízs alapja. Az, hogy ma már külön elismerjük a márkakommunikációs, projekt- és CSR-kampányokat, azt jelenti, hogy az iparág kommunikációja elérte azt a szintet, ahol megéri példát mutatni és inspirálni egymást.”

 

A gyártók és kivitelezők kampányai is elismerést kaphatnak

A 2025-ös felhívás egyik újítása, hogy az Év Építőipari Projektkampánya kategória kifejezetten lehetőséget ad olyan gyártók, forgalmazók, kivitelezők és fejlesztők kampányainak elismerésére is, akik innovatív kommunikációval mutatják be termékeiket, technológiáikat vagy építési projektjeiket.

A pályázatok benyújtási határideje 2025. november 23. Az anyagokat a [email protected] címre várják, az eredményhirdetést pedig 2025. december 10-én, az ÉVOSZ évzáró rendezvényén tartják meg. A pályázati kiírási részletek az alábbi linkekről érhetőek el.

 

Iparági hírekÉv Építőipari Marketingkommunikációs DíjaÉv Építőipari Marketing Kampánya DíjÉv Építőipari Társadalmi Felelősségvállalása DíjaÉv Építőipari Marketing Kampánya DíjaÉv Építőipari Felelősségvállalása DíjaÉVOSZÉVOSZ Médiatagozat