2025.11.12
A Portfolio Csoport rendezésében megvalósult konferencia idén is a hazai építőipar meghatározó szereplőit hozta össze. A szakmai nap középpontjában a digitalizáció, az innováció és a mesterséges intelligencia gyakorlati alkalmazása állt.
2025.11.04
A Portfolio Csoport szervezésében rendezik meg a Future of Construction konferenciát, amelyen a Magyar Építők médiapartnerként és előadóként is jelen lesz. Az esemény az építőipar legfontosabb szereplőit és aktuális trendjeit hozza össze egy napra Budapesten.
2025.10.21
Vajon tudott-e előrelépni a teljesítményéhez képest még mindig alulértékelt ágazat a marketing és kommunikáció terén? A válasz megtalálásához most minden építőipari cég hozzájárulhat.
2025.05.13
Több neves szakértőt is megszólaltatnak, így többek között a HuGBC, a Market, az ÉKM ágazati képviselői, illetve vezetői is elmondták véleményüket és megosztották tudásukat.
2025.03.14
Többek közt a sokak számára elérhetetlennek tűnő Z generáció egyik jeles képviselője is ott lesz Bükfürdőn, ahol az iparág kommunikációs szakemberei a trendek mellett a közösségépítésre is fókuszálnak.
2025.02.12
Az ÉVOSZ Média Tagozata idei találkozóján az ágazati marketing legfrissebb eredményeinek és kihívásainak megosztása mellett a legfiatalabb érdeklődők megszólítása lesz a téma.
2024.12.12
Átadták az ÉVOSZ Év Építőipari Marketingkommunikációs Díjait. A szövetség Médiatagozatának célja, hogy ösztönözze az ágazatban dolgozó kiemelkedő szakemberek értékteremtő munkáját, valamint, hogy az építőipar is felkerüljön a marketing szakma térképére.
2024.10.22
Az ágazat legjelentősebb projektjeinek és kezdeményezéseinek eddig gyakran a háttérben maradó szereplőinek munkájára hívják fel a figyelmet.
2024.09.04
Az ÉVOSZ Médiatagozatának podcastjában a generálkivitelező Duna Aszfalt, a megrendelő ÉKM és a főtervező CÉH illetékesei beszélgettek.
2024.04.04
Az első ízben szervezett konferencián az ágazati kommunikációs és marketing szakemberei egy erős közösség alapjait tették le, melynek része a marketingkommunikációs szakma erősítése.
2024.03.18
Első ízben rendezik meg az Év Építőipari Marketingkommunikációs Eseményét, amelynek egyik fő célja követ dobni az állóvízbe.
2023.06.26
A tagozat megújult elnökséggel vág neki az újabb ciklusnak, amelyben a vállalatok tudatos külső-belső kommunikációjának fontosságára szeretnék ráirányítani a figyelmet.
2022.07.29
Amíg alapvetően egy beruházás során 5-10 résztvevő van legfeljebb, az Operaház esetében több mint 20 volt. Többek között külön vállalkozót bíztak meg a hangtechnikával, a hatásvilágítással, a speciális technológiával és az IT-val.
2022.05.27
Az ÉVOSZ podcast sorozatában a Nemzeti Atlétikai Stadion tervezésének és szerkezetépítésének különleges kihívásairól tudhatnak meg részleteket az érdeklődők.
2021.12.10
Az ÉVOSZ által indított Építőipari Hazahívó program ismerteti az építőipar helyzetét és jövőjét, emellett képet ad a hazai foglalkoztatás feltételeinek folyamatos javulásáról.
2025.11.05
Idén is elismerik az építőipar kommunikációs szakembereit és kampányait – megjelent az ÉVOSZ Média Tagozatának 2025. évi pályázati felhívása.
2025.11.03
Ma már egyszerre öt felületre kellene tartalmakat gyártania egy építőipari cégnek, amire ráébredni sokkoló lehet. Ugyanakkor a következetes és összehangolt kommunikáció nagyon gyorsan vonzóvá tehet egy vállalatot, az ágazatban ugyanis van miről mesélni!
2025.07.22
Bene János arra kereste a választ meghívott vendégeivel, miért jó ÉVOSZ tagnak lenni.
2025.03.26
Sikerrel zárult az ÉVOSZ Médiatagozat 2025-ös konferenciája, amely megmutatta, hogy igenis van kommunikációs átjáró az egyes generációk között, sőt, az építőipar iránt is nyitottabbá lehet tenni a fiatalokat.
2025.03.06
Az ÉVOSZ tavalyi ünnepi évzáró gáláján az építőipar többi kiemelkedő díjával együtt vehették át az elismeréseket a Spakli '21 mostani adásának kerekasztalához leülő szakértők.
2025.01.23
Utánajártunk, hogyan születettek meg az ÉVOSZ Médiatagozatának tavaly első alkalommal kiosztott Építőipari Marketingkommunikációs díjaival járó művészi alkotások.
2024.11.14
A Főmterv, az ÉKM, a KIM, a BME, a CÉH és a Market képviselői beszélgettek a podcast speciális adásában.
2024.10.01
A Spakli '21 podcastben az idén harmincadik jubileumát ünneplő Építőipari Mesterdíj Alapítvány kezdeti céljairól, mai működéséről, jövőképéről és az általa adományozott nívódíjakról is szó esett.
2024.04.10
Az évente megrendezett expo szakmai konferenciával indult el, ahol egy újabb – ezúttal az ipari beruházások környezetéhez kapcsolódó – kormányzati otthonteremtési programterv lehetséges bevezetéséről is beszélt az ÉKM miniszterhelyettese.
2024.03.27
Az ÉVOSZ Médiatagozata által első ízben szervezett konferencián az ágazat kommunikációs és marketing szakemberei teszik le egy közös tudástár alapjait.
2023.09.28
Felismerve az iparági kommunikáció és marketing területén bekövetkezett változásokat, az ÉVOSZ Média Tagozata a szektor kommunikációs szokásainak feltérképezését vette vállára.
2023.02.15
A miniszter az ÉVOSZ Média Tagozata podcastjének többek között a jövőbeli befektetésekről, a szakmai és ügymeneti változásokról, illetve az új ágazati törvény jelentőségéről beszélt, valamint természetesen arról is, hogy miért most jött el az ideje annak, hogy saját tárcája legyen az ágazatnak.
2022.06.25
Az M4-es kihívásain túl az érdeklődők meghallgathatják, miért különleges az M44-es Tisza-hídja Tiszaugnál.
2022.03.03
Az ÉVOSZ podcast sorozatában az MVM Dome munkálatainak különleges kihívásairól tudhatnak meg részleteket az érdeklődők.
2021.11.24
Az ÉVOSZ podcast sorozatában a Nemzeti Kastélyprogram és Nemzeti Várprogram keretében felújított füzérradványi Károlyi-kastély munkálatainak különleges kihívásairól tudhatnak meg részleteket az érdeklődők.