Átadták az ÉVOSZ Év Építőipari Marketingkommunikációs Díjait. A szövetség Médiatagozatának célja, hogy ösztönözze az ágazatban dolgozó kiemelkedő szakemberek értékteremtő munkáját, valamint, hogy az építőipar is felkerüljön a marketing szakma térképére.
2024-ben első alkalommal került sor az Építési Vállalkozók Országos Szakszövetsége (ÉVOSZ) Médiatagozatának díjátadójára december 12-én Budapesten az ÉVOSZ évzáró gálájának keretein belül. A elismerésekkel az építőipari kommunikáció és társadalmi szerepvállalás legkiemelkedőbb szakembereit és projektjeit emelték ki.
Az építőipar marketingkommunikációja egyre hangsúlyosabbá válik az ágazatban, hiszen nemcsak az iparági szereplők közötti kapcsolatok erősítésében játszik szerepet, hanem az építőipar társadalmi megítélésének javításában is – indokolta az új terület díjazását Kincses Péter, az ÉVOSZ Médiatagozatának vezetője.
„Marketingkommunikáció nélkül a vállalatok elengedik annak a lehetőségét, hogy saját maguk formálják a róluk kialakuló képet. A nyertesek példát mutatnak mindannyiunk számára, hogyan lehet innovatív, szakmai és társadalmilag felelős megoldásokkal hozzájárulni az iparág fejlődéséhez" - tette hozzá.
2024 különösen aktív év volt a Médiatagozat számára.
A mostani díjátadóval az ÉVOSZ Médiatagozata fontos lépést tett az építőipar kommunikációjának és társadalmi felelősségvállalásának elismeréséért. A díjak ösztönző erőt is jelentenek az iparág szereplőinek további fejlődéséhez – zárta gondolatait a Médiatagozat vezetője.
Az Év Építőipari Marketingkommunikációs Személye Díját
Mészáros Szilvia (Mapei Kft.) nyerte, aki az építőipari marketingkommunikáció területén végzett kiemelkedő szakmai munkájáért és példaértékű eredményeiért vehette át az elismerést. „Tevékenysége nemcsak az ágazat sikeréhez, hanem annak pozitív társadalmi megítéléséhez is hozzájárult, példát mutatva a szakma képviselői számára.”
Az Év Építőipari Marketing Kampánya Díját az
Újház Piramis Építőház Kft. nyerte, komplex marketingkommunikációs megoldásaiért, amelyek az államilag támogatott otthonfelújítási program keretében a családi házak energetikai megújítására irányultak.
„Az Újház Piramis Építőház Kft. kimagasló szakmai hozzáértéssel és stratégiai szemlélettel járult hozzá a lakosság tájékoztatásához és a program sikerességéhez, példát mutatva az építőipari marketingkommunikáció jövőbeni irányainak.”
Az Év Építőipari Társadalmi Felelősségvállalása Díjat megosztva a
Szabadics Zrt. és a Market Építő Zrt. érdemelte ki.
A Szabadics Zrt. a 2017 óta évente megrendezett SZABADICS RIDE programmal nyert. „Az amatőr biciklis viadal nemcsak a sport és az egészséges életmód népszerűsítését célozza meg a munkavállalók körében, hanem közösséget épít és erősíti a csapatkohéziót, ezáltal példaértékű szerepet tölt be az építőipari társadalmi felelősségvállalás területén.”
A Market Építő Zrt. a ROM Vándor programmal érdemelte ki a kitüntetést. „E kezdeményezés révén a vállalat jelentős mértékben hozzájárul a kulturális örökség megőrzéséhez és a közösségi értékteremtéshez, mely unikális programnak minősül.”
A díjak a hazai építőiparban egyedülállóak, korábban itthon nem volt példa arra, hogy építőipari kommunikációs szakembereket ilyen módon elismerjék. Az inspiráló példák rámutatnak arra, hogy az építőipar nemcsak gazdasági értelemben meghatározó ágazat, hanem a társadalmi felelősségvállalás és az innováció területén is fontos szerepet tölt be. Az ÉVOSZ Médiatagozata a jövőben is folytatja munkáját, hogy támogassa az iparág kommunikációs szakembereit és a pozitív változásokat elősegítő kezdeményezéseket.
Közölte az eredményeket az MVM Mátra Energia Zrt. - megvannak a kivitelezők.
Visontán indulhat el egy összetett fejlesztés.