Az ÉVOSZ Média Tagozata idei találkozóján az ágazati marketing legfrissebb eredményeinek és kihívásainak megosztása mellett a legfiatalabb érdeklődők megszólítása lesz a téma.
A tavalyi sikeres esemény után idén is megrendezésre kerül az Építőipari Marketingkommunikációs Konferencia, amelynek célja az építőipari szereplők témába vágó szakmai kérdéseinek és utánpótlás-kihívásainak megvitatása. Második alkalommal – hagyományalkotó szándékkal – március 20-án a tavalyi résztvevőknek ismerős helyszínen, a bükfürdői Greenfield Hotelben tartják meg a rendezvényt.
A 2024-es konferencián a szervezők bejelentették, hogy a Média Tagozat megalapítja az Építőipari Marketingkommunikációs Díjakat, melyeket 2024 végén az ÉVOSZ ünnepélyes közgyűlésén át is adtak. Az Építőipari Nívódíjakkal és a szakma számos más személyes, vagy szervezeti teljesítményt elismerő díjával együtt átadott elismerésekkel azokat a projekteket és kampányokat méltatják, amelyek kiemelkedő szerepet játszottak az iparág társadalmi megítélésének javításában.
A tavalyi konferenciáról számos pozitív visszajlezés érkezett
Idén a konferencia az ágazat aktualitásainak megvitatása mellett kapott egy tematikus fókuszt is: a résztvevők az építőipar marketingkommunikációjának kihívásai mellett a fiatal generációk – különösen a Z és Alpha generáció – hatékony megszólításáról egyeztetnek majd.
Kincses Péter, az ÉVOSZ Média Tagozatának elnöke és az esemény főszervezője elmondta:
„A Z generáció kihagyhatatlan – különösen a mi ágazatunk, az építőipar számára. A generációk közötti kapcsolatok nem hagyhatnak ki egyetlen láncszemet sem. Ha nem értjük meg és nem szólítjuk meg a Z generációt, nemcsak a jelenünket veszítjük el, hanem a jövő felé vezető hidat is, amelyen keresztül az Alpha generáció be fog lépni a munka – és az építőipar - világába.”
A témaválasztás nem véletlen: az építőipar egyre nagyobb munkaerőhiánnyal küzd, így kulcsfontosságúvá vált a fiatalok bevonása a szakmába ugyanúgy, mint ahogy a megtartásuk is – fejtette ki a szakember. Hozzátette: mindehhez elengedhetetlen az új kommunikációs eszközök és stratégiák alkalmazása, amelyeket a konferencián iparági szakértők, kommunikációs szakemberek és vállalatvezetők is bemutatnak majd. „Március 20-án találkozzunk Bükfürdőn és építsük közösen az építőipar jövőjét!” – zárta szavait Kincses Péter.
A részletes program hamarosan elérhető lesz az ÉVOSZ Médiatagozatának hivatalos csatornáin a regisztrációs felületet pedig ide kattitnva lehet elérni. A rendezvény főtámogatója idén is a magyarepitok.hu lesz.
Az eseményen való részvétel díjmentes, azonban előzetes regisztrációhoz kötött a nagy érdeklődésre tekintettel. A helyek száma korlátozott, összesen 40 fő számára biztosított a részvétel, így érdemes időben regisztrálni, hogy senki se maradjon le az egyedülálló szakmai lehetőségről.
Mintegy félszáz, 1970 óta épített alállomáson dolgoznak majd.
Összefoglaló egy csúcstechnológiás magyar tulajdonú üzem felépítéséről - a beruházó és a kivitelező beszélgetése és projektértékelése.