2025.11.11, Kedd

marketing

Fókuszban a generációk közötti kommunikáció és az építőipar jövője

2025.03.26

Aktuális

Sikerrel zárult az ÉVOSZ Médiatagozat 2025-ös konferenciája, amely megmutatta, hogy igenis van kommunikációs átjáró az egyes generációk között, sőt, az építőipar iránt is nyitottabbá lehet tenni a fiatalokat.

Merre tovább építőipari kommunikáció?

2025.03.14

Aktuális

Többek közt a sokak számára elérhetetlennek tűnő Z generáció egyik jeles képviselője is ott lesz Bükfürdőn, ahol az iparág kommunikációs szakemberei a trendek mellett a közösségépítésre is fókuszálnak.

Idén a fiatal generációk felé fordul az építőipari kommunikációs szakemberek konferenciája

2025.02.12

Iparági hírek

Az ÉVOSZ Média Tagozata idei találkozóján az ágazati marketing legfrissebb eredményeinek és kihívásainak megosztása mellett a legfiatalabb érdeklődők megszólítása lesz a téma.

Idén a KÉSZ Csoport az építőipar legvonzóbb munkahelye

2024.05.11

Iparági hírek

Díjat nyert a KÉSZ Csoport a Randstad employer branding-felmérésén. A marketingkommunikáció és a HR vezetőivel az eredményekről és a feladatokról is beszélgettünk.

Jelentős lépést tett az ÉVOSZ Médiatagozata az építőipar jobb megítélése érdekében

2024.04.04

Iparági hírek

Az első ízben szervezett konferencián az ágazati kommunikációs és marketing szakemberei egy erős közösség alapjait tették le, melynek része a marketingkommunikációs szakma erősítése.

Az Óbuda Group új arculata két kategóriában is díjat érdemelt a Marketing Diamond Awards-on

2025.03.24

Iparági hírek

Az új arculat mérföldkövet jelent az Óbuda Group életében, ezért is különös jelentőségű a siker.

Itt a példa, az építőiparban is lehet kiemelkedő marketinget folytatni

2025.03.12

Iparági hírek

Az idei, jubileumi Marketing Diamond Awards minden eddigi rekordot megdöntött a pályázatok számát tekintve; a WHB csoport ebben a megnövekedett mezőnyben is sikerrel képviselte az iparágat.

Új marketing- és vállalati kommunikációs vezető a KÉSZ Csoportnál

2025.01.31

Iparági hírek

Benedikt Károly marketing- és vállalati kommunikációs igazgatóként csatlakozott az egyik leginnovatívabb, technológia-vezérelt építőipari vállalatcsoportjához, a KÉSZ Csoporthoz. A szakember közel 20 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik, új pozíciójában pedig a cégcsoport belső és külső kommunikációjáért, valamint marketingtevékenységek koordinálásáért és fejlesztéséért felelős.

Kiemelkedni a versenytársak közül – így működik a marketing egy vezető építőipari cégnél

2024.04.19

Aktuális

Az új megoldások terén élen járó társaságként a WHB a Facebook után a TikTokon is az elsők közt jelent meg a hazai építőiparban, ugyanakkor a marketingkampányai is rendre sikereket érnek el a szakmai megmérettetések során. Az emögött húzódó stratégiáról Szikszai Zsanett, marketing vezetővel beszélgettünk, akinek a pályafutása együtt haladt a WHB fejlődésével, így komoly tapasztalatokra alapozhat a magyar vállalat marketingstratégiájában.