Az új arculat mérföldkövet jelent az Óbuda Group életében, ezért is különös jelentőségű a siker.
Kettős elismerést nyert az Óbuda Group, a hazai építőipar egyik kiemelkedő szereplője a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) által meghirdetett Marketing Diamond Awards 2024 díjátadón – derül ki a lapunkhoz eljuttatott tájékoztatóból. A cégcsoport két kategóriában is jelölte az új arculatát a díjra – Imázs, márkaépítés és Design és kreatív -, és mindkét kategóriában elhozhattak egy-egy gyémántot.
Mint a közleményben is hangsúlyozzák, az Óbuda Group a teljes vállalati arculat megújítása mellett döntött, melynek során a cél egy olyan letisztult megjelenés és logó létrehozása volt, amely összhangban van a vállalat tervezési ars poeticájával, a think ahead szlogen szellemében.
A vizuális megújulás része volt az új időtálló weboldal fejlesztése is. Ez utóbbiról lapunkban külön is beszámoltunk, amikor februárban arról adtunk hírt, hogy az Év Honlapja pályázaton három díjat vihetett haza az Óbuda Group megújult webes felülete.
A Marketing Diamond Awards szakmai díj célja, hogy a kiemelkedő marketing megoldások elismerésével hozzájáruljon a szakmailag kimagasló gyakorlatok elterjedéséhez, valamint ösztönözze és támogassa a piaci szereplőket a minőségi marketingtevékenység megvalósításában – ezt az elismerést kapta most meg kétszeresen is az Óbuda Group új arculata.
Az építőiparban aktív vállalatoknál egyre nagyobb hangsúlyt kap a megjelenés, a láthatóság és ismertség növelése, a márkaképviselet, és a beazonosíthatóság – ezen törekvéseket támogatja a most díjazott új arculat is – mutat rá közleményében az Óbuda Group.
A mérnöki és tervezési szolgáltatásokat nyújtó piaci szereplők marketing és kommunikációs tevékenysége hatást gyakorol nemcsak az építőiparra és a szakmai közönségre, hanem a társadalom egészére is.
Az Óbuda Group elkötelezett a folyamatos fejlődés mellett, az új arculat tervezése és bevezetése egy újabb mérföldkövet jelent a cégcsoport történetében, a sikerét a mostani díjak is alátámasztják
- mutatnak rá.
Az arculati fejlesztésben az Óbuda Group kreatív partnere a 2Pixels Studio volt.
A vállalatcsoport minősítése maradt a BB- sávban, míg a vállalati kötvény ugyanezt az értékelést érte el.
Új időszámítást hozhat a hazai vasút- és hídépítésben a STRABAG Vasútépítő Kft., a Széchenyi István Egyetem és a V-Híd konzorciuma által megvalósuló fejlesztés, ami a papíralapú dokumentáció helyett a digitalizáció és az automatizáció révén, hatékonyabbá és átláthatóbbá teheti a vasút-, valamint hídépítéseket.