Három díjat vitt el Az Év Honlapja pályázaton az Óbuda Group új weboldala.
Tarolt az idei Az Év Honlapja pályázaton az Óbuda Group. A meghatározó építőipari szereplő új weboldala ugyanis megnyerte a B2B kategória „Az Év Honlapja” címet, elhozta az Ingatlan kategória különdíját, illetve a Portfólió kategória minőségi díját is.
Az új honlap a vállalat teljes vizuális megújulásának része, amelynek a fókuszában a cégcsoport egyre hangsúlyosabb tervezői üzletágának kiemelése áll. Az Óbuda Group és webfejlesztő partnerük, a 2Pixels Studio 2022 őszén indította el a weboldal koncepciójának kidolgozását, de már jóval korábban megfogalmazódott egy olyan honlap igénye, amely a vállalat projektjeit méltó módon, a modern kor szellemének megfelelő minőségi és vizuális formában jeleníti meg.
„Már hosszú ideje szükségünk volt egy új arculatra és honlapra, hiszen már többek vagyunk annál, hogy csak egy szimbólum mögé be tudjunk állni.” – mondta Kákóczki Norbert, az Óbuda Group vezető építész tervezője és az arculati projekt kreatív igazgatója.
Az üzleti és marketing célok alapján elindult egy átlátható, könnyen kezelhető, felhasználóbarát és modern weboldal fejlesztése, amely kiemelkedő minőségben – első sorban látványos videók és fotók formájában, törekedve a minimális szöveges tartalomra – mutatja be a projektjeiket, nagy hangsúlyt fektetve a vizualitásra.
„Ügyfelünk üzleti és kommunikációs céljainak előzetes feltérképezése nagyban segítette a megfelelő információs architektúra (IA) kialakítását az új honlaphoz. A tudatos tervezési folyamatainknak köszönhetően egy könnyen bejárható, minden felületen jól működő, reszponzív megjelenítést tudtunk felépíteni, ami hatékonyan segíti a vállalat munkáinak és szolgáltatásainak bemutatását, valamint hitelesen közvetíti az Óbuda Group márkaértékeit” – mondta Koltai Dávid, a 2Pixels Studio vezetője és az Óbuda Group weboldalának fejlesztője.
Közel egy éves fejlesztési folyamat eredménye a kreatív, modern és felhasználóbarát honlap. A letisztult dizájnelemeknek, az egyszerű tartalomstruktúrának, valamint jól optimalizált keresőnek köszönhetően minden információ könnyen elérhető a honlapon. A hangsúlyt a „kevesebb több” elv alapján az egyszerű szerkezetre helyezték: vizuális segédeszközök révén tömören, lényegre törően és strukturáltan jelenik meg a tartalom a honlapon.
A vállalat vizuális megújulása új logó és arculat kidolgozását is hozta a honlap fejlesztése mellett. Fontos szempontja volt a vállalat koncepciójának, hogy a think ahead szlogen szellemében egy időtálló weboldal jöjjön létre, hasonlóan a cég által tervezett épületekhez. Amint Germán Géza, az Óbuda Group építészeti stúdiójának ügyvezetője nemrég készült interjúnkban is kifejtette:
„Azt fejezzük ki a think ahead szlogennel, vagyis a tudatos előre gondolkodás, gondos tervezés által, hogy a tervezői szolgáltatásunk nem csupán egy árnyékban levő, kiegészítő tevékenység; hanem igenis itt egy olyan valós építészeti minőség van, amit büszkén tárunk fel a környezetünk számára.”
Lendület, megújulás és a korábbi értékek megőrzése vezérelte a SZABADICS Group új arculatát.
Bár harminchárom évet töltött el egy munkahelyen és nem gondolkodott a váltáson, a Paks II. projekt mégis elcsábította Bohus Róbertet, aki úgy gondolja: ennek a beruházásnak olyan nívója, hírneve van, amiért érdemes volt ezt a lépést megtenni. A cég programelem-felelőse tapasztalt projektmenedzserként került márciusban a két új blokk létesítését koordináló társasághoz.