Benedikt Károly marketing- és vállalati kommunikációs igazgatóként csatlakozott az egyik leginnovatívabb, technológia-vezérelt építőipari vállalatcsoportjához, a KÉSZ Csoporthoz. A szakember közel 20 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik, új pozíciójában pedig a cégcsoport belső és külső kommunikációjáért, valamint marketingtevékenységek koordinálásáért és fejlesztéséért felelős.
Benedikt Károly jelentős, több mint 20 éves szakmai tapasztalattal csatlakozott a KÉSZ Csoporthoz. Karrierje során több mint egy évtizedet töltött PR-ügynökségeknél, ahol elsősorban információtechnológiai vállalatok – így például a Sony Ericsson, a Telenor, az Oracle - kommunikációját segítette. A KÉSZ Csoporthoz a Duna House-tól érkezett, ahol közel 7 évig volt marketing, PR és elemzési vezető. A cégcsoportnál Benedikt Károly a külső és belső kommunikáció irányításáért, valamint a marketingtevékenységek koordinálásáért felel majd - derül ki a lapunkhoz eljuttatott közleményből.
„Pályafutásom alatt mindig szakmai kihívásként éltem meg amikor egy-egy erősen tudásorientált iparágban, összetett, széles portfolióval rendelkező vállalatnál bizonyíthattam a marketingkommunikáció szerepét és jelentőségét. Éppen ezért örömmel csatlakoztam a KÉSZ Csoporthoz, amely nemcsak idehaza, de a nemzetközi piacon is jelen van, tele üzletileg és kommunikáció terén is izgalmas lehetőséggel és kihívással”
– mondta el Benedikt Károly.
A KÉSZ Csoport 4 évtizedes múlttal, Európa 5 országában, több mint 2500 munkatárssal rendelkezik. Magyarországon meghatározó szerepet tölt be a generálkivitelezés, tervezés, építészeti és szerkezeti megoldások, valamint az ipari technológiák területén, de érdekeltséggel rendelkezik az ingatlan- és szállodamenedzsment, valamint az energetika és vízépítés területén is.
A ZÁÉV és a Magyar Építő alkotta konzorcium által felépített létesítmény generáltervezését a NAPUR Architects végezte el.
A vakolatok fény-árnyék hatását mutatja meg a veszprémi Cemix honlapjának új funkciója, ami nagy segítséget nyújthat a színválasztáshoz.