2025.12.03, Szerda

kommunikáció

Fejlődött-e az építőipar kommunikációja?

2025.10.21

Iparági hírek

Vajon tudott-e előrelépni a teljesítményéhez képest még mindig alulértékelt ágazat a marketing és kommunikáció terén? A válasz megtalálásához most minden építőipari cég hozzájárulhat.

Idén a fiatal generációk felé fordul az építőipari kommunikációs szakemberek konferenciája

2025.02.12

Iparági hírek

Az ÉVOSZ Média Tagozata idei találkozóján az ágazati marketing legfrissebb eredményeinek és kihívásainak megosztása mellett a legfiatalabb érdeklődők megszólítása lesz a téma.

Minden eddigi rekordot megdöntött a 21-es úton átadott zenélő útszakasz videója

2024.09.13

Iparági hírek

Az építőiparnak igenis megvannak azok a szépségei, amelyek miatt érdemes róla tényszerűen, nyíltan, értékközvetítő módon kommunikálni!

Jelentős lépést tett az ÉVOSZ Médiatagozata az építőipar jobb megítélése érdekében

2024.04.04

Iparági hírek

Az első ízben szervezett konferencián az ágazati kommunikációs és marketing szakemberei egy erős közösség alapjait tették le, melynek része a marketingkommunikációs szakma erősítése.

„Most válunk igazán multinacionális céggé” – interjú a Colas új HR- és kommunikációs igazgatójával

2023.09.03

Iparági hírek

Nem kecsegtették könnyű tereppel az építőiparban, de olyan tapasztalati tudásra alapozhat, amellyel több iparág nagyvállalatainál is sikerrel kezelte a változásokkal járó HR-kihívásokat. A lehetőségekre irányítja a fókuszt a hiányosságok helyett, elsősorban nem kritikus, hanem megfigyelői szemlélettel építkezik Grátz Melinda, aki szerint a Colas vezetői érzik a változáshoz szükséges tempót.

Miért jó egy építőipari cégnek, ha nem hajtja el az újságírókat?

2020.01.20

Iparági hírek

Komoly hírértékkel bír, hogy a magyar építőipar reménytelenül hátrányos helyzetű rétegeket tudott beintegrálni az utóbbi években a munkaerőpiacra – mégse nagyon olvashatunk erről szóló cikkeket. Mi kell ahhoz, hogy a jó hír is hír legyen az építőiparban? Többek közt erről is szó volt az ÉVOSZ Médiatagozata és az építőipari újságírók közös sajtóreggelijén.

Itt a példa, az építőiparban is lehet kiemelkedő marketinget folytatni

2025.03.12

Iparági hírek

Az idei, jubileumi Marketing Diamond Awards minden eddigi rekordot megdöntött a pályázatok számát tekintve; a WHB csoport ebben a megnövekedett mezőnyben is sikerrel képviselte az iparágat.

Új marketing- és vállalati kommunikációs vezető a KÉSZ Csoportnál

2025.01.31

Iparági hírek

Benedikt Károly marketing- és vállalati kommunikációs igazgatóként csatlakozott az egyik leginnovatívabb, technológia-vezérelt építőipari vállalatcsoportjához, a KÉSZ Csoporthoz. A szakember közel 20 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik, új pozíciójában pedig a cégcsoport belső és külső kommunikációjáért, valamint marketingtevékenységek koordinálásáért és fejlesztéséért felelős.

Kiemelkedni a versenytársak közül – így működik a marketing egy vezető építőipari cégnél

2024.04.19

Aktuális

Az új megoldások terén élen járó társaságként a WHB a Facebook után a TikTokon is az elsők közt jelent meg a hazai építőiparban, ugyanakkor a marketingkampányai is rendre sikereket érnek el a szakmai megmérettetések során. Az emögött húzódó stratégiáról Szikszai Zsanett, marketing vezetővel beszélgettünk, akinek a pályafutása együtt haladt a WHB fejlődésével, így komoly tapasztalatokra alapozhat a magyar vállalat marketingstratégiájában.

Hiánypótló felmérés készül az építőipari cégek kommunikációs tevékenységéről

2023.09.28

Iparági hírek

Felismerve az iparági kommunikáció és marketing területén bekövetkezett változásokat, az ÉVOSZ Média Tagozata a szektor kommunikációs szokásainak feltérképezését vette vállára.

Lehetetlennek tűnt a küldetés, a Merkbau egy innovatív eszközzel válaszolt

2022.03.21

Best Practices

A magyar építőiparban úttörő jellegű digitális platformról ültünk le beszélgetni a Merkbau két vezetőjével, végül azonban a vállalat példaértékű HR- és marketingkommunikációjáról is átfogó képet kaptunk. A magyar építőipari vállalat többek közt egy két évvel ezelőtt még szinte megoldhatatlannak tűnő problémára kereste a választ: hogyan lehet a fizikai dolgozókat bevonni digitális formában a belső kommunikációba?