2024.04.04
Az első ízben szervezett konferencián az ágazati kommunikációs és marketing szakemberei egy erős közösség alapjait tették le, melynek része a marketingkommunikációs szakma erősítése.
2023.09.03
Nem kecsegtették könnyű tereppel az építőiparban, de olyan tapasztalati tudásra alapozhat, amellyel több iparág nagyvállalatainál is sikerrel kezelte a változásokkal járó HR-kihívásokat. A lehetőségekre irányítja a fókuszt a hiányosságok helyett, elsősorban nem kritikus, hanem megfigyelői szemlélettel építkezik Grátz Melinda, aki szerint a Colas vezetői érzik a változáshoz szükséges tempót.
2020.01.20
Komoly hírértékkel bír, hogy a magyar építőipar reménytelenül hátrányos helyzetű rétegeket tudott beintegrálni az utóbbi években a munkaerőpiacra – mégse nagyon olvashatunk erről szóló cikkeket. Mi kell ahhoz, hogy a jó hír is hír legyen az építőiparban? Többek közt erről is szó volt az ÉVOSZ Médiatagozata és az építőipari újságírók közös sajtóreggelijén.
2023.09.28
Felismerve az iparági kommunikáció és marketing területén bekövetkezett változásokat, az ÉVOSZ Média Tagozata a szektor kommunikációs szokásainak feltérképezését vette vállára.
2022.03.21
A magyar építőiparban úttörő jellegű digitális platformról ültünk le beszélgetni a Merkbau két vezetőjével, végül azonban a vállalat példaértékű HR- és marketingkommunikációjáról is átfogó képet kaptunk. A magyar építőipari vállalat többek közt egy két évvel ezelőtt még szinte megoldhatatlannak tűnő problémára kereste a választ: hogyan lehet a fizikai dolgozókat bevonni digitális formában a belső kommunikációba?