2025.01.31
Benedikt Károly marketing- és vállalati kommunikációs igazgatóként csatlakozott az egyik leginnovatívabb, technológia-vezérelt építőipari vállalatcsoportjához, a KÉSZ Csoporthoz. A szakember közel 20 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik, új pozíciójában pedig a cégcsoport belső és külső kommunikációjáért, valamint marketingtevékenységek koordinálásáért és fejlesztéséért felelős.
2024.04.19
Az új megoldások terén élen járó társaságként a WHB a Facebook után a TikTokon is az elsők közt jelent meg a hazai építőiparban, ugyanakkor a marketingkampányai is rendre sikereket érnek el a szakmai megmérettetések során. Az emögött húzódó stratégiáról Szikszai Zsanett, marketing vezetővel beszélgettünk, akinek a pályafutása együtt haladt a WHB fejlődésével, így komoly tapasztalatokra alapozhat a magyar vállalat marketingstratégiájában.
2023.09.28
Felismerve az iparági kommunikáció és marketing területén bekövetkezett változásokat, az ÉVOSZ Média Tagozata a szektor kommunikációs szokásainak feltérképezését vette vállára.
2022.03.21
A magyar építőiparban úttörő jellegű digitális platformról ültünk le beszélgetni a Merkbau két vezetőjével, végül azonban a vállalat példaértékű HR- és marketingkommunikációjáról is átfogó képet kaptunk. A magyar építőipari vállalat többek közt egy két évvel ezelőtt még szinte megoldhatatlannak tűnő problémára kereste a választ: hogyan lehet a fizikai dolgozókat bevonni digitális formában a belső kommunikációba?
2024.09.13
Az építőiparnak igenis megvannak azok a szépségei, amelyek miatt érdemes róla tényszerűen, nyíltan, értékközvetítő módon kommunikálni!
2024.04.04
Az első ízben szervezett konferencián az ágazati kommunikációs és marketing szakemberei egy erős közösség alapjait tették le, melynek része a marketingkommunikációs szakma erősítése.
2023.09.03
Nem kecsegtették könnyű tereppel az építőiparban, de olyan tapasztalati tudásra alapozhat, amellyel több iparág nagyvállalatainál is sikerrel kezelte a változásokkal járó HR-kihívásokat. A lehetőségekre irányítja a fókuszt a hiányosságok helyett, elsősorban nem kritikus, hanem megfigyelői szemlélettel építkezik Grátz Melinda, aki szerint a Colas vezetői érzik a változáshoz szükséges tempót.
2020.01.20
Komoly hírértékkel bír, hogy a magyar építőipar reménytelenül hátrányos helyzetű rétegeket tudott beintegrálni az utóbbi években a munkaerőpiacra – mégse nagyon olvashatunk erről szóló cikkeket. Mi kell ahhoz, hogy a jó hír is hír legyen az építőiparban? Többek közt erről is szó volt az ÉVOSZ Médiatagozata és az építőipari újságírók közös sajtóreggelijén.