2024.06.18, Kedd
Hiánypótló felmérés készül az építőipari cégek kommunikációs tevékenységéről
unsplash.com

Hiánypótló felmérés készül az építőipari cégek kommunikációs tevékenységéről

magyarepítok.hu

2023.09.28. 14:09 - Móré Levente

Felismerve az iparági kommunikáció és marketing területén bekövetkezett változásokat, az ÉVOSZ Média Tagozata a szektor kommunikációs szokásainak feltérképezését vette vállára.

Hirdetés

Az építési vállalkozások piaci helyzetének erősítését szolgálhatja a megfelelő marketing és kommunikációs tevékenység. Az építőipar sajátosságaihoz igazodó sikeres kommunikációs tevékenység különösen fontos a piac szűkülése, az építési szolgáltatások iránti kereslet csökkenésének időszakában.

A vállalkozások nagyrésze az építési piac növekedésének elmúlt hat évében nem fordított kellő hangsúlyt a marketing-kommunikációs ügyekre, így a megváltozott piaci körülmények között messziről indul a lehetőségek gyakorlatban történő alkalmazásában.

A kialakult helyzetet mérlegelve az ÉVOSZ Média Tagozata egy széleskörű ágazati helyzetértékelést készít elő és szakmai közreműködést ajánl a Szövetség tagjainak a sikeres marketing érdekében.

 

 

Bár az elmúlt években egyértelműen fejlődött az építőipari szektor kommunikációja, sokat változott marketinggyakorlata, mégsem ismerjük pontosan a gyakorlatot, a vállalatok bevált módszereit vagy épp sikerrátáját. Az ÉVOSZ most olyan felmérést indított, amit eddig senki nem tett meg: a Tagozat ambiciózus kezdeményezése nem kevesebb, mint felmérni az iparág kommunikációs állapotát.

A Média Tagozat szakértői munkacsoportjának segítségével kidolgozott, átfogó kérdőív remélhetőleg segít majd az építőipari szektor szereplőinek abban, hogy hatékonyabbá és versenyképesebbé váljanak.

 

Tudatos kommunikációval a fejlődésért

A Média Tagozat további, kiemelt célja pedig az iparágban tevékenykedő kommunikációs, marketinges és PR szakemberek szakmai közösségének létrehozása, amely lehetővé teszi a gyors tudásmegosztást, szükség esetén az együttes fellépést.

A közösség a szektorban dolgozók számára újszerű lehetőség arra, hogy együttműködjenek az ipar fejlesztése érdekében, hiszen ez mindenkinek közös érdeke.

Kincses Péter, az ÉVOSZ Média Tagozatának elnöke a kezdeményezés fontosságát hangsúlyozva elmondta: „a jelenlegi gazdasági környezetben különösen fontosnak tartjuk a tudatos kommunikációs stratégia felállítását, mert a hatékony kommunikáció lehet az, ami a vállalatokat előre viszi, szükség esetén pedig kisegíti a bajból. Ennek érdekében kérjük az iparágban tevékenykedő kommunikációs, marketinges és PR szakembereket, hogy csatlakozzanak a felméréshez és töltsék ki a kérdőívet.

 

A kérdőívet ide kattintva tudja kitölteni.

Iparági hírekÉVOSZÉVOSZ Médiatagozatfelméréskérdőívkommunikáció

Hírlevél

Hirdetés