2025.03.12, Szerda
Itt a példa, az építőiparban is lehet kiemelkedő marketinget folytatni

Itt a példa, az építőiparban is lehet kiemelkedő marketinget folytatni

magyarepitok.hu

2025.03.12. 10:00 - Hegedűs Gergely

Az idei, jubileumi Marketing Diamond Awards minden eddigi rekordot megdöntött a pályázatok számát tekintve; a WHB csoport ebben a megnövekedett mezőnyben is sikerrel képviselte az iparágat.

Hirdetés

Négy újabb Marketinggyémánt védjegyet nyert el a WEST HUNGÁRIA BAU Kft. a Magyar Marketing Szövetség által szervezett Marketing Diamond Awards megmérettetésén. Az ünnepélyes díjátadón az elismeréseket Szikszai Zsanett, a vállalat marketingvezetője vette át.

A lapunknak eljuttatott közlemény hangsúlyozza, a magyar vállalat ismét bebizonyította, hogy az építőiparban is lehet kiemelkedő marketingtevékenységet folytatni.

A siker különösen amiatt figyelemre méltó, mert a WHB olyan ismert nagy márkák mellett állhatott a díjazottak sorába, amelyek kifejezetten a marketing és a kommunikáció világában mozognak otthonosan a különböző ágazatokban.


A WHB csoport két cége is a díjazottak között

A hazai magasépítés meghatározó cége az alábbi kampányokkal nyert díjat 2024-ben:

  • Imázs és márkaépítés kategória: „Oszd meg az építészet élményét” – Facebook nyereményjáték
  • Tartalommarketing kategória: „Figyelünk a részletekre” – Instagram
  • Employer branding kategória: „WHB a Jövő generációjáért” – Facebook, LinkedIn
  • Fenntarthatóság kategória: „Fenntarthatóság: otthon, munkahely, közösségi terek” – Instagram

Külön sikerként arról is beszámolnak, hogy a WHB csoporthoz tartozó WHB Facility Management is két gyémánt elismerésben részesülhetett. A rendezvények és esemény alapú aktivációk kategóriában ETO Park Grand Opening pályázatával nyertek, míg az imázs és márkaépítés kategóriában a Kabala Kaland kampányával érték el a sikert.


A marketing a WHB számára többet jelent egyszerű kommunikációnál

A beszámolóból az is kiderül, hogy az idei, jubileumi Marketing Diamond Awards minden eddigi rekordot megdöntött: 424 pályázat érkezett, ebből 139 a megbízói oldalról. „A véleményformáló marketingszakemberekből álló zsűri rendkívül magas szakmai elvárások szerint értékelt, és ebben a kiélezett versenyben sikerült bizonyítanunk, hogy az építőiparban is lehet trendteremtő és hatékony marketinget folytatni” – olvasható a WHB közleményében.

„A WHB csapatában büszkék vagyunk arra, hogy az iparágunkból kiemelkedve egy rendkívül erős mezőnyben sikerült helytállnunk.”

Zárásként ismertetik, az elnyert díjakkal immár 12 Gyémántdíjat tudhatnak magunkénak. „Ez nemcsak a kreatív és stratégiai gondolkodásukat igazolja, hanem azt is, hogy a marketing a WHB számára többet jelent egyszerű kommunikációnál – ez egy eszköz, amely segít építeni a márkát, a közösséget és az iparág jövőjét.”

Iparági hírekWEST HUNGÁRIA BAU Kft.marketingkommunikációWHB Facility Management Kft.

Hírlevél

Hirdetés