Vajon tudott-e előrelépni a teljesítményéhez képest még mindig alulértékelt ágazat a marketing és kommunikáció terén? A válasz megtalálásához most minden építőipari cég hozzájárulhat.
Idén is felmérést indít az Építési Vállalkozók Országos Szakszövetsége (ÉVOSZ) Média Tagozata az iparági kommunikáció feltérképezésére. Az ÉVOSZ közleményéből kiderül, 2023-ban készítettek először felmérést ebben a témában. Az elmúlt években ugyanakkor sokat változott és fejlődött az építőipari szektor kommunikációja, illetve marketinggyakorlata, ennek felmérése most a cél.
A Média Tagozat által kidolgozott kérdőív idén kitér a marketing és HR együttműködésére, a versenytársfigyelésre, valamint a B2B és B2C kommunikációra is ((business to business, illetve business to consumer: vállalatoknak, illetve személyeknek történő étékesítés – a szerk.).
Az ÉVOSZ Média Tagozatát irányító Kincses Péter lapunknak elmondta, a korábbi kérdőíves felmérés sokat segített abban, hogy jobban megértsék, hogyan kommunikálnak a magyar építőipari cégek. „Idén szeretnénk látni, mennyit fejlődtünk együtt – hiszen ma már a kommunikáció nem kiegészítő, hanem stratégiai kérdés” – mutatott rá az elnök.
„Nem érdemes másokra bízni, hogy milyen kép alakul ki rólunk: a cégeknek ma saját történetet kell mesélniük, hitelesen és tudatosan!”
A 15-20 perc alatt kitölthető kérdőív az alábbi linken érhető el. Azoknak a kitöltőknek, akik e-mail címük megadásával jelzik az erre vonatkozó igényüket, megküldik a felmérés eredményét, mellyel akár saját vállalkozásuk kommunikációs folyamatait is fejleszteni tudják.
A líbiai Ipari és Ásványkincsek Minisztériuma közölte, hogy egy új cementgyár építéséről állapodtak meg a magyar Rotary International vezetőivel.
A tárca szerint a kifizetési lánc átláthatóbbá tétele nélkülözhetetlen a tisztességes piaci működéshez.