Vajon tudott-e előrelépni a teljesítményéhez képest még mindig alulértékelt ágazat a marketing és kommunikáció terén? A válasz megtalálásához most minden építőipari cég hozzájárulhat.
Idén is felmérést indít az Építési Vállalkozók Országos Szakszövetsége (ÉVOSZ) Média Tagozata az iparági kommunikáció feltérképezésére. Az ÉVOSZ közleményéből kiderül, 2023-ban készítettek először felmérést ebben a témában. Az elmúlt években ugyanakkor sokat változott és fejlődött az építőipari szektor kommunikációja, illetve marketinggyakorlata, ennek felmérése most a cél.
A Média Tagozat által kidolgozott kérdőív idén kitér a marketing és HR együttműködésére, a versenytársfigyelésre, valamint a B2B és B2C kommunikációra is ((business to business, illetve business to consumer: vállalatoknak, illetve személyeknek történő étékesítés – a szerk.).
Az ÉVOSZ Média Tagozatát irányító Kincses Péter lapunknak elmondta, a korábbi kérdőíves felmérés sokat segített abban, hogy jobban megértsék, hogyan kommunikálnak a magyar építőipari cégek. „Idén szeretnénk látni, mennyit fejlődtünk együtt – hiszen ma már a kommunikáció nem kiegészítő, hanem stratégiai kérdés” – mutatott rá az elnök.
„Nem érdemes másokra bízni, hogy milyen kép alakul ki rólunk: a cégeknek ma saját történetet kell mesélniük, hitelesen és tudatosan!”
A 15-20 perc alatt kitölthető kérdőív az alábbi linken érhető el. Azoknak a kitöltőknek, akik e-mail címük megadásával jelzik az erre vonatkozó igényüket, megküldik a felmérés eredményét, mellyel akár saját vállalkozásuk kommunikációs folyamatait is fejleszteni tudják.
Az OPUS TITÁSZ fejlesztésének 324 MVA teljesítménye nagyságrendileg 160 ezer háztartás egyidejű energiaellátásának felel meg.
Az alagútban nincs helye hibának – az MKIF szakemberei minden szenzort, lámpát és kijelzőt ellenőriztek - többek között. Így zajlott a biztonságos és gyors karbantartás lépésről lépésre.