2024.10.22, Kedd
Hármas díjcsaláddal ismeri el az építőipari kommunikáció kiemelkedő szakembereit az ÉVOSZ Médiatagozata
Illusztráció

Hármas díjcsaláddal ismeri el az építőipari kommunikáció kiemelkedő szakembereit az ÉVOSZ Médiatagozata

magyarepitok.hu

2024.10.22. 16:53 - Szabó Ákos

Az ágazat legjelentősebb projektjeinek és kezdeményezéseinek eddig gyakran a háttérben maradó szereplőinek munkájára hívják fel a figyelmet.

Hirdetés

A hiteles és kiváló építőipari kommunikáció elismerésére alapított három díjat az ÉVOSZ Médiatagozata. 2024-ben első alkalommal adják majd át

  • az Év Építőipari Marketingkommunikációs Díját,
  • az Év Építőipari Marketing Kampánya Díját 
  • és az Év Építőipari Társadalmi Felelősségvállalása Díját

az ÉVOSZ ünnepi közgyűlésén, december 12-én.

A díjak a hazai építőiparban egyedülállóak, korábban itthon nem volt példa arra, hogy építőipari kommunikációs szakembereket ilyen módon elismerjék. A jelentkezéseket november 8-ig várják, a pályázati feltételek elérhetőek az evosz.hu-n.

 

A kiemelkedő teljesítményt el kell ismerni

A Médiatagozat egyik célja az, hogy elismerjék a marketing, PR és kommunikációs szakemberek kiemelkedő teljesítményét az építőiparban – derült ki a lapunkhoz eljuttatott közleményből. Ezzel mind  az építőipar társadalmi megítélését, mind pedig  a kommunikációs szakemberek ágazaton belüli elismerését is támogatják.

Arra törekednek,

hogy ösztönözzék a már most az ágazatban dolgozó kiemelkedő szakemberek értékteremtő munkáját, valamint arra, hogy az építőipart is egyértelműen felhelyezzék a marketinges szakma térképére.

Mindez összhangban van a tagozat 2019-es megalapításakor kitűzött céljaival, a pozitív, értékalapú kommunikációval, és azzal, hogy az eredményeiket elismerje a társadalom szélesebb köre is. Ezek eléréséhez elismert és megbecsült szakemberekre van szükség.

 

Különleges munka, különleges terepen

„Idén márciusban megszerveztük a tagozat első éves Marketingkommunikációs Konferenciáját Bükben, ahol a szakmai előadások meghallgatása mellett kialakult egy tágabb építőipari kommunikációs szakemberekből álló közösség magja. Ezt minél inkább szeretnék erősíteni, segíteni” – mondta el a díjalapítás kapcsán Kincses Péter, az ÉVOSZ Médiatagozatának alapító elnöke (magyarepitok.hu).

„Érezhetően van igény a kiváló építőipari marketingkommunikációra, és ennek a kiemelkedő képviselőit pedig el kell ismerni. A szakmai zsűri által odaítélt díjakkal ezt kézelfoghatóvá tesszük és felhívjuk mind az építőipar többi szereplője, mind pedig a tágabb marketinges szakma figyelmét arra, hogy milyen kihívások és eredmények születnek ezen a különleges terepen”

- fejtette ki.

„Az ÉVOSZ számára kiemelten fontos a hiteles kommunikáció, ezt a Médiatagozat már több kezdeményezéssel is támogatta, melyek közül külön kiemelném a Spakli ’21-et, az első magyar építésgazdasággal, kivitelezéssel, fejlesztéssel és tervezéssel foglalkozó podcastot” – tette hozzá a tagozati elnök.

 „A Spakli’21-ben is a legjelentősebb projektekről tudunk beszámolni, illetve az építésügyi miniszterrel bezárólag az ágazat legfontosabb szereplőivel beszélni. A most alapított új díjakkal is az ilyen jelentőségű innovációkat, vagy éppen vezető hazai cégek sikeres marketingkampányait, illetve meghatározó, mindenki által ismert épületek történeteit tolmácsoló szakemberek munkáját fogjuk elismerni” – foglalta össze.

Iparági hírekÉVOSZ MédiatagozatÉv Építőipari Marketingkommunikációs DíjaÉv Építőipari Marketing Kampánya DíjaÉv Építőipari Társadalmi Felelősségvállalása DíjaKincses PéterSpakli21ÉVOSZ

Hírlevél

Hirdetés