2024.04.17, Szerda
Elstartolt az Év Építőipari Marketingkommunikációs Eseménye
Fotók: Nagy Mihály/magyarepitok.hu

Elstartolt az Év Építőipari Marketingkommunikációs Eseménye

magyarepitok.hu

2024.03.27. 13:03 - Bíró Beáta

Az ÉVOSZ Médiatagozata által első ízben szervezett konferencián az ágazat kommunikációs és marketing szakemberei teszik le egy közös tudástár alapjait.

Hirdetés

Először találkozhattak a meghatározó magyar építőipari cégek kommunikációval, marketinggel foglalkozó szakemberei, hogy tapasztalatot cseréljenek. Az ÉVOSZ (Építési Vállalkozók Országos Szakszövetsége) Médiatagozatának rendezésében megvalósult egész napos konferencia célja, hogy megerősítse az iparág kommunikációját formáló szakemberközösséget, sőt, egy olyan tudásteret hozzon létre, amelyet a későbbiekben folyamatosan bővítenek.

Fotók: Nagy Mihály/magyarepitok.hu


A rendezvényt megnyitó beszédében Krakkó Ákos, az Építési és Közlekedési Minisztérium sajtófőnöke kiemelte: elsősorban mint a területen több mint 25 éve tevékenykedő sajtómunkatárs van jelen, nem pedig az ágazat képviselőjeként. Örömét fejezte ki, hogy találkozhat az építőipar kommunikációját alakító szakemberekkel.

Krakkó Ákos, az Építési és Közlekedési Minisztérium sajtófőnöke


Oltyán József, a Magyar Építők alapítója előadásában bemutatta a cég legújabb fejlesztését, a Building Connections-t, amely az első európai építőipari platform. A többnyelvű, SEO optimalizált, reszponzív, automatizált építőipari hírportál lehetőséget ad arra, hogy Európa-szerte népszerűsítse az elsősorban magyar építőipari projekteket, vállalatokat és elősegítse jó megítélését.

Oltyán József, a Magyar Építők alapítója


Markovich Béla a Mapei Kft. ügyvezetője és Barabás Árpád a Barabás Téglakő Kft. tulajdonos-ügyvezetője a Tik-tok ágazatban betöltött jelentőségéről beszélt. Közvetlen hangulatú előadásukban bemutatták a csatornán fellelhető építőipari tartalmakat és bizonyosságot nyert: az ágazatnak helye van a Tik-tokon, ők, akik már alkalmazzák, nagyon jó eredményekről számoltak be. Kiderült, csupán néhány építőipari cégnek van működő Tik-tok csatornája, ezért arra biztatta a megjelenteket, hogy adják el az általuk képviselt cég vezetőjének és jelenjenek meg ezen a platformon.

A találkozó további témái

  • a tudatos kommunikáció megkerülhetetlensége;
  • sajtókezelés, megrendelői igények;
  • AI a marketingkommunikációban;
  • belső kommunikáció – tudatos szervezetfejlesztés lesznek.

Zárásként egy kerekasztalbeszélgetést is tartanak majd az ÉVOSZ marketingkommunikációs felmérésének eredményeiről.

A bükfürdői Greenfield Hotelben megrendezett eseményről egy részletesebb beszámolóval és a teljes nap fotógalériájával is jelentkezünk majd.

Galéria

AktuálisÉVOSZÉVOSZ MédiatagozatKincses Péter

Hírlevél

Hirdetés