Első ízben rendezik meg az Év Építőipari Marketingkommunikációs Eseményét, amelynek egyik fő célja követ dobni az állóvízbe.
Egy olyan téma kerül középpontba az év egyik legérdekesebb iparági eseményén, amelyről vagy nem esik szó, vagy ha igen, akkor általában az ágazat rossz megítélése miatt emlegetjük. Az építőipari kommunikáció lesz ugyanis a téma a március 27-28-i, bükfürdői konferencián. Hogy az Év Építőipari Marketingkommunikációs Eseménye hiánypótló, az is bizonyítja, hogy a Greenfield Hotelben szerveződő találkozóra mindössze öt nap alatt beteltek a helyek.
Az ÉVOSZ Médiatagozat szervezésében, a Magyar Építők építőipari hírportál főtámogatásával létrejövő konferencia azokat szólítja meg, akiknek nagyon sok múlik a munkáján: kifejezetten az építőipar megítélését alakító marketinges és kommunikációs szakembereknek szerveződik.
Az idén első ízben megrendezett találkozó egyik fő célja a főszervező elmondása szerint, hogy megerősítse az iparág kommunikációját formáló szakemberközösséget. „Ez egy olyan esemény, amelyen követ dobunk az állóvízbe, és felhívjuk a figyelmet arra, hogy ma már megkerülhetetlen a tudatos kommunikáció” – fogalmazott Kincses Péter az ÉVOSZ Médiatagozatának elnöke. „Aki eljön, részese lehet az építőipari marketing és kommunikációs szakemberek első ilyen jellegű, exkluzív összejövetelének” – tette hozzá.
Hangsúlyozta, az ÉVOSZ az elmúlt időszakban egyre széleskörűbben nyúl az építőiparhoz, a szóban forgó eseményen kívül ezt is mutatja a nemrég létrehozott LEAN munkacsoport megalakulása is.
A találkozón a programterv szerint többek közt az alábbi kiemelt témákkal foglalkoznak:
Az eseményt az Építési és Közlekedési Minisztérium részéről Krakkó Ákos, minisztériumi sajtófőnök nyitja meg.
Március 27:
10:00 – 10:30 Érkezés, regisztráció a rendezvényre
10:30 – 10:45 Megnyitó - Krakkó Ákos, az ÉKM minisztériumi sajtófőnöke és Kincses Péter, az ÉVOSZ Médiatagozatának elnöke, a Magyar Építők értékesítési vezetője
10:45 – 11:15 Oltyán József, a Magyar Építők alapítója
11:15 – 12:00 TikTok a kommunikációban - Barabás Árpád, a Barabás Téglakő Kft. tulajdonos ügyvezetője és Markovich Béla, a Mapei Kft. ügyvezetője
12:00 – 13:00 Ebédszünet
13:00 – 13:30 Mesterségesintelligencia alapú képalkotás a marketingkommunikációban – Balla Attila, a Tengri.ai tulajdonosa
13:30 – 14:00 Sajtókezelés, kritikus kérdés az iparágban - Pécsi Norbert, a Magyar Közút Nonprofit Zrt. kommunikációs vezetője
14:00 – 14:30 A tudatos belső kommunikáció szervezetfejlesztői szemüveggel – Semperger Attila, a ValueTeam ügyvezetője
14:30 – 16:00 Kerekasztal beszélgetés az ÉVOSZ marketingkommunikációs felméréséről
16:00 – 18:00 Szobák elfoglalása, szabadfoglalkozás
18:00 – Vacsora, majd esti programok a Greenfield Chill&Fun Clubban
Hamarabb épül fel a vártnál a BYD-gyár, 2025 második felében legurul az első autó a gyártósorról. Szegedtől Ceglédig fejlesztések várhatóak a MÁV 140-es vasútvonalán, a röszkei határátkelő pedig kínai hitelből válik a schengeni térség legjelentősebb szárazföldi határátlépő pontjává. Bővítik a közműszolgáltatásokat, lakóövezetet alakítanak ki és végül, de nem utolsósorban Szeged hídjait is fejlesztik.
A Főmterv, az ÉKM, a KIM, a BME, a CÉH és a Market képviselői beszélgettek a podcast speciális adásában.