A Duna Aszfalt, az A-Híd és a Strabag nettó négymilliárd forintos megállapodást kötött a település útjainak, csapadékelvezető rendszerének és csomópontjainak megújítására.
Kihirdették az érdi infrastrukturális fejlesztések magvalósítására kiírt közbeszerzés eredményét. A keretmegállapodás szerint ellátandó mélyépítési feladatokat a Strabag Általános Építő Kft., a Duna Aszfalt Kft. és az A-Híd Zrt. kivitelezi. A nettó 4 milliárd forint értékű keretmegállapodásban közhasználatú létesítmények építését, fenntartását, javítását, megújítását, fejlesztését jelölte meg a tájékoztató.
Ennek során többek közt az alábbi tevékenységek fordulnak elő:
Az erdihirado.hu szerint a kormány márciusban tette közzé a „Fenntartható közlekedésfejlesztés Érden” elnevezésű, 6,9 milliárd forint keretösszegű területi felhívását. Akkor kiderült, a város útjai három alprogram keretében újulnak meg. Felújítják, illetve átépítik az önkormányzati, nagy forgalmú csomópontokat, valamint a szintén önkormányzati, közösségi közlekedéssel érintett útszakaszokat, továbbá az állami tulajdonban lévő utakat, csomópontokat is.
Múlt szerdán T. Mészáros András polgármester egy 9 milliárd forintos programról számolt be, ami elsősorban a csapadékvíz elvezetési rendszer megújulását célozza. Az erdmost.hu azt írja, ennek egy része már idén el tud készülni, a projektek közül több már folyamatban van. Ezek során szabálytalan gázbekötéseket is kiváltanak, illetve szilárd burkolatot kap a Fürdő utca, felújítják az Ürmös utcát. Az átfogó fejlesztéshez kapcsolódik a Papi Földek záportározó tó építése, ami a tervek szerint idén elindul.
Régóta várt, kiemelt beruházás a Tárnoki út fejlesztése: itt a csapadékvíz elvezető építése mellett a régi gázcsövek kiváltása, valamint az utca szilárd burkolattal ellátása történik meg. A polgármester beszámolójából az is kiderült, két csomópont átépül, illetve felújítják a Szent István utat.
A szennyvízhálózatot is fejlesztik a városban, az eddig kimaradt bekötésekre is sor kerül a Karolina, Mély, Diósdi és Antal utcán, emellett rekonstrukciók is történnek.
A lapunk már korábban beszámolt egy további érdi projektről: az A-Híd kivitelezésében két híd épül a 30-as és a 40-es számú vasútvonal felett, továbbá útépítés és útfelújítás is zajlik.
Lendület, megújulás és a korábbi értékek megőrzése vezérelte a SZABADICS Group új arculatát.
Bár harminchárom évet töltött el egy munkahelyen és nem gondolkodott a váltáson, a Paks II. projekt mégis elcsábította Bohus Róbertet, aki úgy gondolja: ennek a beruházásnak olyan nívója, hírneve van, amiért érdemes volt ezt a lépést megtenni. A cég programelem-felelőse tapasztalt projektmenedzserként került márciusban a két új blokk létesítését koordináló társasághoz.