A Tiszántúlon fut végig Magyarország leghosszabb másodrendű útja, amely három vármegyét és azok megyei jogú városait köti össze: Hajdú-Bihart, Békést és Csongrád-Csanádot. Szélesítése a nagy forgalom miatt régóta várat magára, most pedig a Debrecen vonzáskörzetéhez tartozó szakaszon elindulhat végre a tervezés.
A 215 kilométer hosszú 47-es főút hazánk egyik legforgalmasabb főútja, amely a Debrecen és Szeged közötti elsődleges teherforgalmi tengely. Szélesítésére már régóta szükség van, a friss tervezési kiírás szerint pedig végre elérhető közelségbe is kerül.
A 47-es út négysávosításának tervezési feladatai a 5+280 - 7+630 km szelvények közötti szakaszra vonatkoznak, összesen mintegy 2,35 kilométeren.
A Debrecentől délre található Hermann Kronseder utca kereszteződésén szintbeni csomópont kialakítása is szükséges, amelynek engedélyezési- és kiviteli terveit is szükséges elkészíteni.
Az előkészítési feladatok keretében a jelenleg 2x1 sávos főút 2x2 sávosra történő fejlesztése kapcsán
Bejelentették a Kecskemét-Dabas-Budapest vasútvonal felújítását, az 5-ös főút négysávústását a Mercedes-gyárig és a Halasi úti felüljáró modernizálását is – többek között.
Folytatják a Csengery utca fejlesztését.