Az ország közúti forgalmának jelentős részét lebonyolító budapesti körgyűrűn Törökbálint és Érd térségében, illetve az M5-ös kapcsolódási pontjánál is elvégezték a felújítást.
Újabb szakaszokon cserélték le a burkolatot az ország legnagyobb terhelésnek kitett, legnagyobb forgalmat bonyolító útjain. Az uniós közbeszerzési értesítőben megjelentek szerint a Magyar Közút Nzrt. győztest hirdetett két erre vonatkozó projektben is.
A felújítás két szerződésben valósult meg. Az elsőben
A közlekedési szempontból kiemelt fontosságú útszakaszok találkozásának modernizációja részeként több mint négy kilométer hosszan cserélték le az útburkolatot, mintegy nettó 498 millió forint értékben.
A másik szerződés pedig a Budapestről a Dél-Alföld felé összeköttetést biztosító M5-ös autópálya és az M0-as csomópontját érintette. Itt szintén a Colas végezte el a felújítást: közvetlenül az M5-ös pályáján, valamint a fel-, illetve lehajtósávokon is dolgoztak több, összesen öt szakaszra bontva, mintegy 1,2 kilométer hosszan, a munkálatok költsége pedig nettó 97 millió forint.
Bejelentették a Kecskemét-Dabas-Budapest vasútvonal felújítását, az 5-ös főút négysávústását a Mercedes-gyárig és a Halasi úti felüljáró modernizálását is – többek között.
Folytatják a Csengery utca fejlesztését.