A Colas kivitelezésében elsőként Andornaktálya elkerülő útja és az Eger déli részén futó főút felújítása ért célba.
Pénteken délben Andornaktálya határában átadták a heves megyei település elkerülését biztosító új utat, valamint az egri 252-es főút felújítását. Mindkét beruházás a Colas, a Colas Út Építőipari Zrt., a Colas Hungária Építőipari Zrt. és a Colas Közlekedésépítő Kft. kivitelezésében valósult meg.
A két projekt az M25-ös gyorsforgalmi út fejlesztésében valósult meg, annak első ütemét képezve.
A kétszer egy sávos, kapaszkodósávval ellátott 2502-es út mintegy 3,7 kilométeren, új nyomvonalon jött létre. A jelentőségét az adja, hogy
közvetlen csomóponti kapcsolatot biztosít az M25-ös autóúttal Mezőkövesd felől, miközben megoldja Andornaktálya elkerülését.
A 252-es főút burkolatmegerősítésével a Colas Eger bekötését biztosította az M25 autóútba, a szakaszhoz két új körforgalom is épült. A 800 méteres útszakasz a Kőlyuktető nevű városrészt átszelve összeköti a régi 25-ös főutat és a most kiépülő M25-ös gyorsforgalmi utat.
Eger bekapcsolását a gyorsforgalmi hálózatba az M25-ös biztosítja majd, ami két ütemben épül ki a megyeszékhely és az M3-as között.
A WEST HUNGÁRIA BAU Kft. vezetőségének tagjai maguk is végig járták a szamárlétrát, így pontosan tudják, milyen háttérre van szükség a gyors és profi szakmai munkához. Ennek a csapatnak a tagjaként Dénes Balázs műszaki előkészítőként kezdett dolgozni az akkoriban még regionális vállalatnál, ma pedig már tulajdonosként tekintette át a kedvünkért a magyar magasépítés zászlóshajója működésének legizgalmasabb részleteit.
Hamarabb épül fel a vártnál a BYD-gyár, 2025 második felében legurul az első autó a gyártósorról. Szegedtől Ceglédig fejlesztések várhatóak a MÁV 140-es vasútvonalán, a röszkei határátkelő pedig kínai hitelből válik a schengeni térség legjelentősebb szárazföldi határátlépő pontjává. Bővítik a közműszolgáltatásokat, lakóövezetet alakítanak ki és végül, de nem utolsósorban Szeged hídjait is fejlesztik.