A H7-es csepeli és és H6-os ráckevei gyorsvasutat a föld alatt, a Soroksári út vonalán tervezik bevezetni Budapest belvárosába.
Úgy újítanák fel a ráckevei és csepeli HÉV-vonalakat, hogy az elővárosi járatok a Kálvin-téren elérjék a metróhálózatot – mondta el az InfoRádiónak Fürjes Balázs főváros fejlesztéséért felelős államtitkár. A budapesti közösségi közlekedés fejlesztéséről tavaly novemberben jelent meg egy átfogó kormányhatározat, melyben számos más fejlesztés mellett szerepel
Most a H6-os és H7-es felújításával kapcsolatban fejtette ki az illetékes államtitkár, hogy az elkövetkező években a Kálvin-térig meghosszabbításra kerülő elővárosi kapcsolatok elérjék a metróvonalakat. A Belváros-Lipótvárosban található Kálvin-téren a HÉV-en utazók az M3-as és az M4-es metrókra is átszállhatnak majd.
A kibővülő tömegközlekedési csomópontig a föld alatt, a Soroksári út vonalán alakítanák ki a HÉV-kapcsolatot.
A sárospataki Weinberg 30. születésnapján a vállalat magyar voltát, családias jellegét, versenyképességét, valamint az ügyvezetője példaértékű szellemiségét emelte ki sikerfaktorként az építésügyi miniszter.
Napokkal ezelőtt érkezett hír az első paksi óriásszerkezet, az olvadékcsapda elkészültéről, most pedig már el is rajtolt a következő, a reaktortartály kivitelezése.