Építőipari hazahívó börzét rendez az ÉVOSZ Münchenben június 6-án este 6 órakor hét piacvezető cég részvételével.
Csütörtökön este 6 órakor rendezik az Építőipari Hazahívó eseménysorozat első alkalmát, melyről Koji László, a szervező Építőipari Vállalkozók Országos Szakszövetsége (ÉVOSZ) számolt be a az M1 aktuális csatornán. Koji László elmondta: az építőiparban továbbra is hiány van a jólképzett szakmunkásokból és mérnökökből, ezért a helyzet kezelésére hazahívó kampányt dolgozott ki a szervezet.
Az eseményen hét kiemelkedő hazai építőipari vállalat képviselői és standjai várják a magyarországi életre vágyó szakembereket, jelen lesz:
Az Építőipari Hazahívó eseménysorozat kiemelt médiapartnere a magyarepitok.hu. A munkaidő befejeztével, este 6 órakor kezdődő eseményről helyszíni riporttal fogunk tudósítani.
Koji László az M1-en beszélve hangsúlyozta: jelenleg a legjobb magyar cégek is tudnak olyan ajánlatokat tenni, amelyen valószínűleg sok külföldön dolgozó szakmunkás és mérnök elgondolkozna.
Emlékeztetett: a recessziós években 80 ezer embert engedett el Magyarország, ebből a legjobbak, körülbelül 30 ezren Nyugat-Európába, így például Bajorországba, Hollandiába, Ausztriába és Angliába mentek dolgozni.
A müncheni eseményen bemutatják a magyar építésgazdaság helyzetét, beszélnek a fiatalokat érintő kormányzati támogatásokról, emellett hét cég konkrét ajánlatokkal érkezik például bérekre, lakhatási támogatásra és továbbképzési lehetőségekre.
A hazai építési ágazat fellendülése olyan perspektívát ajánl, ami hazavonzhatja a munkásokat
- emelte ki Koji László.
Az ÉVOSZ vezetőjének interjúja a mediaklikk.hu-n tekinthető meg, a beszélgetés a 08:50-nél kezdődik.
A generálkivitelező Duna Aszfalt Zrt. és a tervező CÉH Zrt. különleges mérnöki teljesítményét ismerte el az Acélszerkezeti Szövetség.
Egy útszakasz, ami többet tud a forgalomról, mint a sofőrök – és adatban beszél. Az M1–M7 autópálya budaörsi szakaszán zajló fejlesztés során a Magyar Közút és a BME közösen építik ki további ipari partnerekkel együttműködésben azt a digitális infrastruktúrát, amely valós időben képes érzékelni, értelmezni és modellezni a közlekedést.