A Weinberg odafigyelt a praktikusságra, így közvetlenül az iroda melletti épületet választottak a napközis jellegű táborhoz.
Egy 2018-ban született és azóta sikeresen működő kezdeményezésről számolt be lapunknak a Weinberg 93 Kft. A sárospataki központú vállalat tulajdonosai egy olyan ötletüket valósították meg, amely Magyarországon egyedülálló kezdeményezések közzé tartozott.
A társaság közvetlenül a sárospataki irodája közelében működtet nyári tábort, amely az idei nyári szünet kezdetekor, június 26-án immár nyolcadszor nyitotta meg a kapuit. A Malomkő utcában működő tábor megkönnyíti a nyári időszak gyerekfelügyeletét, amikor az óvodák és iskolák zárva vannak. A napközi a tapasztalatok szerint a szülők és a gyermekek körében is közkedvelt – derül ki a cég beszámolójából.
A szervezéskor a Weinberg odafigyelt a praktikusságra, így közvetlenül az iroda melletti épületet választottak a napközben működő, napközis jellegű táborhoz. Az épülethez tartozik egy játszótér, ennek a kialakításában nagy szerepet játszott az a környezetbarát szemlélet, amelyben a cég acélszerkezet gyártó üzeme is működik.
A táborban a nyár során 10 turnus van összesen: egy turnus 5 munkanap, hétfőtől péntekig tart. A tábor augusztus végéig várja a gyerekeket, ezzel lefedve a teljes vakációt. A nyár során közel sok gyerek fordul meg a táborban, 10-15 fős csoportokban, a heti létszám 15 gyerek. Három éves kortól lehet jönni, felső korhatár nincs.
A gyermekfelügyelet mellett a napi foglalkozások térítésmentesen igénybe vehetők: elsősorban kézműves, szabadidős és sport foglalkozásokból állnak. A nyári tábor nyitva tartását elsősorban a munkarendhez, másodsorban az egyéni igényekhez igazították, így reggel 7-től délután 5-ig várják a táboroztatók a gyerekeket.
Összefoglaló egy csúcstechnológiás magyar tulajdonú üzem felépítéséről - a beruházó és a kivitelező beszélgetése és projektértékelése.
Benedikt Károly marketing- és vállalati kommunikációs igazgatóként csatlakozott az egyik leginnovatívabb, technológia-vezérelt építőipari vállalatcsoportjához, a KÉSZ Csoporthoz. A szakember közel 20 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik, új pozíciójában pedig a cégcsoport belső és külső kommunikációjáért, valamint marketingtevékenységek koordinálásáért és fejlesztéséért felelős.