Ugyanaz, ami az ágazat piacvezető lapjává fejlődött Magyar Építőknek! Ennek az eszköznek eredtünk a nyomába az őszi magazinunkban.
A hatékony belső kommunikáció az egyik kiemelt témája a Magyar Építők legfrissebb nyomtatott magazinjának. Miután a lapot működtető Regon Média Zrt. nemrég éppen ezzel a céllal tartott belső tréninget Villányban, az őszi magazinunk az ott eltöltött hétvége tanulságait is tálalja. Egy másik esemény miatt is foglalkozunk a Regonnal, a tulajdonos Oltyán József sikeres tranzakciója, a CEMP-X Online Zrt. megvásárlása utáni összegzésünk is megtalálható a legújabb számban.
Mindezek mellett az őszi magazin azt is megvizsgálja,
milyen filozófiával tudja 25 éve nem lankadó lendülettel és egyre jelentősebb sikerekkel ugyanazt a céget vezetni Markovich Béla;
hogyan lehet tőzsgyökeres szatmári szemlélettel sok milliárdos építőipari céget építeni az ország egyik legelmaradottabb régiójában;
és azt is, hogy hogyan tudják összeegyeztetni az emberi léptéket a modern építészettel a főváros legnagyobb ingatlanberuházásában.
Az újságot a Lapker országos hálózatának újságárusainál meg tudja vásárolni.
Emellett meg is rendelheti az alábbi feltételek mellett:
Adatait kizárólag az Ön előfizetésével kapcsolatos ügyintézéshez használjuk fel.
Az ÉVOSZ sajtóanyaga elsősorban a lakásépítések dinamikus növekedésére fókuszál.
Ugyanakkor világszerte is hiába keresünk olyan toronyépületet, mint amilyet a MOL megálmodott a BudaPartra. A kivitelező Market Építő vezérigazgatója az új városrészt létrehozó BudaPart beruházás különlegességeiről is átfogó képet adott.
Az 1200 négyzetméternyi irodaterülettel és 37 lakással felépült Edison Centert olyan zöld technológiákkal szerelték fel, mint a geotermikus hűtés-fűtési, vagy a légcserélő rendszer.