Újra járnak a villamosok a Szabadság hídon, 35 dél-budai villamosmegálló vált akadálymentesen megközelíthetővé. Hétfőn a peronfelújítás újabb üteme kezdődött el.
A nyár elején indult 8 milliárd forintos közlekedésfejlesztés első üteme befejeződött: elkészült 35 dél-budai villamosmegálló peronjának akadálymentesítése, valamint a Móricz Zsigmond körtér és a Szent Gellért tér közötti villamosvonal-szakasz felújítása. Vasárnaptól visszaadták a forgalomnak a Szabadság hidat is.
A korszerűsített és akadálymentesített megállókba az új esőbeállókat, padokat, korlátokat és utastájékoztatókat jövő január végéig helyezik ki. A megállók környezetében még útépítési, forgalomtechnikai és környezetrendezési munkákat is elvégeznek – közölte a Budapesti Közlekedési Központ (BKK).
Újra közlekednek a 47-es, 48-as és 49-es villamosok, emellett ismét a teljes vonalán jár a 19-es, a 41-es, az 56-os és az 56A villamos is. Vasárnaptól közműfelújítás kezdődött viszont a Bartók Béla út Szabadság híd felé vezető oldalán.
Október végéig Bel-Budán is lezajlik a peronfelújítás
A BKK korábbi tájékoztatása szerint hétfőtől a dél-budai peronfelújítási program újabb ütemét kezdi meg a Colas Alterra Zrt. és a Colas Út Zrt. Az október végéig tartó munka a 17-es, az 59-es és a 61-es villamos vonalát érinti.
Mindössze kilenc hónap alatt építette fel az 5300 négyzetméteres gyártócsarnokot a Weinberg.
A Dunakeszi Diáknegyed részeként megépült uszodát előcsarnokkal, illetve egy 33 méteres úszómedencével alakította ki a WEST HUNGÁRIA BAU Kft. és a LATEREX Építő Zrt. konzorciuma.