2018.07.18, Szerda

villamoshálózat fejlesztés

Nagyot lép előre Józsefváros közlekedése a Colas Alterra fejlesztésével

2018.06.19

Mi épül?

A budapesti beruházásban több mint 1,7 kilométernyi villamospályát újítanak fel a Népszínház utca-Fiumei út-Salgótarjáni utca környékén, valamint a 37-es járat útvonala is megváltozik.

Év végére eléri a Kelenföldi pályaudvart az 1-es villamos

2018.05.29

Mi épül?

A Colas Alterra és a Siemens kivitelezésében zajló projekttel összekötik a fővárosi Hungária körutat a 4-es metró végállomásával.

Így alakítják ki a tram-train vasútvonalát

2017.12.21

Mi épül?

A Swietelsky építi át a Szegedet Hódmezővásárhellyel összekötő egyedi közlekedési eszköz által használt vasúti szakaszt egy 25,6 milliárd forintos beruházás keretében.

Villamossal is utazhatunk majd a dél-budai kórházba

2017.08.09

Mi épül?

Az újbudai hálózat több járata is alkalmas lehet a kórházig történő meghosszabbításra, a tervek kidolgozása folyamatban van.

Akadálymentessé válik a hűvösvölgyi villamosvonal

2017.04.09

Mi épül?

A BKK Zrt. emellett számos egyéb fejlesztést és felújítást tervez a II., a VIII. és a X. kerületben.

Közbeszerzés alatt az 1-es villamos kelenföldi meghosszabbítása

2016.10.12

Mi épül?

Év végén indulhat az új pályaszakasz építése, melynek köszönhetően az 1-es villamos eléri az Etele teret, ezzel együtt pedig a Kelenföldi pályaudvart és a 4-es metrót is.

Akadálymentesítette a dél-budai villamosmegállókat a Colas

2016.08.29

Mi épül?

Újra járnak a villamosok a Szabadság hídon, 35 dél-budai villamosmegálló vált akadálymentesen megközelíthetővé. Hétfőn a peronfelújítás újabb üteme kezdődött el.

Jövőre indulhat a Keletit Újpalotával összekötő gyorsvillamos építése

2016.02.18

Mi épül?

Az új villamos a Keleti pályaudvarig közlekedő 4-es metrót kiegészítve, illetve a túlzsúfolt zuglói buszjáratokat tehermentesítve a Keleti pályaudvar-Thököly út- Bosnyák tér-Csömöri út-Drégelyvár utca-Nyírpalota utca útvonalon át Újpalotáig halad.

Két szakaszon is megújul Budapesten a körúti villamosok pályája

2018.06.01

Mi épül?

A 4-es-6-os átépítését a Colas Alterra és a TTDExpert végzi a Széna tér és a Margit híd, illetve az Oktogon és a 32-esek tere között.

Az Etele park is megújul az 1-es villamos kelenföldi meghosszabbításával

2018.04.11

Útépítés

Hiánypótló fejlesztésen dolgozik a Colas Alterra Zrt. és a Siemens Zrt. az Etele út és a Fehérvári út kereszteződése, valamint a Kelenföldi pályaudvar között. A beruházásról a Colas projektfelelősével, Végh Viktóriával beszélgettünk.

Így éri el jövő év végére Kelenföldet az 1-es villamos

2017.11.03

Aktuális

A Colas Alterra és a Siemens november 13-án kezdik a kivitelezést, mely során akadálymentes peronok és sok zöldfelület alakul ki, ráadásul felújítják az Etele parkot és a villamosvonal egyik pesti szakaszát is.

Emléktáblát kapott a Népligetnél az 1-es villamos meghosszabbítása

2017.05.12

Aktuális

A tavaly decemberben elnyert Építőipari Nívódíj tiszteletére az A-Híd Zrt. pénteken táblát avatott a járat népligeti megállójában.

A megújuló energia terjedése teljesen átalakítja a hálózatokat

2017.01.03

Energetika

Egyre több országban éri el a megújuló alapú energiatermelés a 10 százalékos, vagy azt meghaladó részarányt. Ezután azonban az energiahálózat meglévő eszközeinek fejlesztése nem elég a megújulók integrálásához.

Feléhez közeledik a modern Budafok kocsiszín építése

2016.09.27

Képriport

Az épületeket a Strabagnak áprilisig kell befejeznie – az újonnan épült szerkezetek már sejtetik a végső állapotot.

Kész a Lánchíd alagútja, teljes a fonódó villamoshálózat

2016.03.10

Mi épül?

A híd budai hídfője alatt húzódó alagút szélesebb lett, a középen álló acéloszlopokat elbontották, megújult a rakpart és a híd melletti park is. A közel 16 milliárd forintos budai fonódó projektnek köszönhetően észak-déli irányban egész Budát átszelő, átszállásmentes vonalak jöttek létre.

Egész Budát átszelő villamosvonalak születtek

2015.12.23

Aktuális

Egy közel 16 milliárd forintos projektnek köszönhetően a budai villamosvonalak újra egységes hálózatot alkotnak: észak-déli irányban egész Budát átszelő, átszállásmentes vonalak jöttek létre – korábbi töréspontokat megszüntetve. A környező terek és zöldfelületek is megújultak, utcabútorokat és növényeket telepítettek, a Zsigmond térből parkot építettek. Az elmúlt évtizedek egyik legjelentősebb budai kötöttpályás közlekedésfejlesztési beruházása zárult le szerdán.