2017.12.21
A Swietelsky építi át a Szegedet Hódmezővásárhellyel összekötő egyedi közlekedési eszköz által használt vasúti szakaszt egy 25,6 milliárd forintos beruházás keretében.
2017.08.09
Az újbudai hálózat több járata is alkalmas lehet a kórházig történő meghosszabbításra, a tervek kidolgozása folyamatban van.
2017.04.09
A BKK Zrt. emellett számos egyéb fejlesztést és felújítást tervez a II., a VIII. és a X. kerületben.
2016.10.12
Év végén indulhat az új pályaszakasz építése, melynek köszönhetően az 1-es villamos eléri az Etele teret, ezzel együtt pedig a Kelenföldi pályaudvart és a 4-es metrót is.
2016.08.29
Újra járnak a villamosok a Szabadság hídon, 35 dél-budai villamosmegálló vált akadálymentesen megközelíthetővé. Hétfőn a peronfelújítás újabb üteme kezdődött el.
2016.02.18
Az új villamos a Keleti pályaudvarig közlekedő 4-es metrót kiegészítve, illetve a túlzsúfolt zuglói buszjáratokat tehermentesítve a Keleti pályaudvar-Thököly út- Bosnyák tér-Csömöri út-Drégelyvár utca-Nyírpalota utca útvonalon át Újpalotáig halad.
2017.11.03
A Colas Alterra és a Siemens november 13-án kezdik a kivitelezést, mely során akadálymentes peronok és sok zöldfelület alakul ki, ráadásul felújítják az Etele parkot és a villamosvonal egyik pesti szakaszát is.
2017.05.12
A tavaly decemberben elnyert Építőipari Nívódíj tiszteletére az A-Híd Zrt. pénteken táblát avatott a járat népligeti megállójában.
2017.01.03
Egyre több országban éri el a megújuló alapú energiatermelés a 10 százalékos, vagy azt meghaladó részarányt. Ezután azonban az energiahálózat meglévő eszközeinek fejlesztése nem elég a megújulók integrálásához.
2016.09.27
Az épületeket a Strabagnak áprilisig kell befejeznie – az újonnan épült szerkezetek már sejtetik a végső állapotot.
2016.03.10
A híd budai hídfője alatt húzódó alagút szélesebb lett, a középen álló acéloszlopokat elbontották, megújult a rakpart és a híd melletti park is. A közel 16 milliárd forintos budai fonódó projektnek köszönhetően észak-déli irányban egész Budát átszelő, átszállásmentes vonalak jöttek létre.
2015.12.23
Egy közel 16 milliárd forintos projektnek köszönhetően a budai villamosvonalak újra egységes hálózatot alkotnak: észak-déli irányban egész Budát átszelő, átszállásmentes vonalak jöttek létre – korábbi töréspontokat megszüntetve. A környező terek és zöldfelületek is megújultak, utcabútorokat és növényeket telepítettek, a Zsigmond térből parkot építettek. Az elmúlt évtizedek egyik legjelentősebb budai kötöttpályás közlekedésfejlesztési beruházása zárult le szerdán.