Az 1,56 milliárd forint értékű beruházásban a létesítményben és a szomszédos Bosnyák téren is dolgoznak.
Budapesten összesen kilenc, a villamosok éjszakai és szerelőközpontjául szolgáló kocsiszínt és egy központi telepet üzemeltet a BKV. A zuglói komplexum fejlesztése már korábban is szóba került, mivel az 1899-ben átadott épületegyüttes kapcsolata a fővárosi villamoshálózathoz nem elég modern. Eddig a beálló járművek előfordult, hogy lassították a fontos közlekedési csomópontnak számító Bosnyák tér forgalmát, ezt orvosolja a most elinduló projekt.
Az uniós közbeszerzési adatok szerint a BKV Zrt. beruházásában most mintegy nettó 1,56 milliárd forintos fejlesztés indul el, melynek során a Colas Alterra Zrt. többek között
A munkálatok keretében 20 csoportkitérőt, 2 csoportátszelést, 920 méternyi vágányt, és közel 1700 méternyi vezetéket alakítanak ki. Emellett elvégzik még a kapcsolódó közműmunkálatokat is.
A Colas-csoport egyáltalán nem új szereplő a fővárosi villamosépítkezésekben: legutóbb az 1-es villamos Etele térig tartó meghosszabbításának átadásakor számoltunk be a Colas Alterra hasonló jellegű projektjéről.
Sport-és szabadidős területeinek fejlesztésébe kezd a Nemzeti Közszolgálati Egyetem az Orczy-kertben. Az első ütemben focipályák és kiszolgáló épületek épülhetnek.
1000 milliárd forint értékű Budapestet is érintő beruházásról döntött a kormány. A Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér 3-as termináljának megépítésén kívül, új vasútvonal és gyorsforgalmi út létesülne, ami közvetlen kapcsolatot teremtene a budapesti belváros és a légikikötő között.