Az 1,56 milliárd forint értékű beruházásban a létesítményben és a szomszédos Bosnyák téren is dolgoznak.
Budapesten összesen kilenc, a villamosok éjszakai és szerelőközpontjául szolgáló kocsiszínt és egy központi telepet üzemeltet a BKV. A zuglói komplexum fejlesztése már korábban is szóba került, mivel az 1899-ben átadott épületegyüttes kapcsolata a fővárosi villamoshálózathoz nem elég modern. Eddig a beálló járművek előfordult, hogy lassították a fontos közlekedési csomópontnak számító Bosnyák tér forgalmát, ezt orvosolja a most elinduló projekt.
Az uniós közbeszerzési adatok szerint a BKV Zrt. beruházásában most mintegy nettó 1,56 milliárd forintos fejlesztés indul el, melynek során a Colas Alterra Zrt. többek között
A munkálatok keretében 20 csoportkitérőt, 2 csoportátszelést, 920 méternyi vágányt, és közel 1700 méternyi vezetéket alakítanak ki. Emellett elvégzik még a kapcsolódó közműmunkálatokat is.
A Colas-csoport egyáltalán nem új szereplő a fővárosi villamosépítkezésekben: legutóbb az 1-es villamos Etele térig tartó meghosszabbításának átadásakor számoltunk be a Colas Alterra hasonló jellegű projektjéről.
A befejezéshez közeledik Horvátország eddigi legjelentősebb, mintegy 700 millió eurós ipari projektje, az INA olajipari vállalat rijekai olajfinomítójának korszerűsítése. Az INA 49,08 százaléka a Mol-é, 44,84 százaléka a horvát államé.
2027 végére megvalósuló, csaknem egymilliárd forintos beruházás indult a Körös-Maros Nemzeti Parkban.