Látványtervek jelentek meg a fővárosi nagyberuházás jelenleg is zajló déli harmadáról, ahol a Strabag végzi el az érintett munkálatokat.
Közzétették az M3-as metró felújításának hivatalos oldalán a déli szakasz állomásainak végső állapotát bemutató grafikákat. A Kőbánya-Kispest, Határ út, Pöttyös utca, Ecseri út és Népliget megállók korszerűsítésén a Strabag Építő Zrt. dolgozik, a teljes vonal felújítását magába foglaló projekt második szakaszaként (az első, északi ütem tavaly márciusban készült el).
A főváros egyik legfontosabb infrastrukturális nagyberuházását a Swietelsky Építő Kft. fogja folytatni. Januárban a Hónap Mérnökeként adott lapunknak interjút a vállalat metróépítési üzletágától Áprily Krisztián projektigazgató, aki az ebben a szakaszban megújuló kilenc állomás közül négyért felelős, és energiáit már ennek a munkának az előkészítésére fordítja.
Most a még kivitelezés alatt álló déli szakasz állomásokról jelent meg látványterv, kivéve a nemrég megújult Kőbánya-Kispesti helysznt, amelynek megjelenése lényegesen nem változik. A tervek szerint őszén már korszerű terekkel találkozhatnak az M3-as metró utasai a vonal déli szakaszán - írja a cikkünk elején idézett tájékoztató.
Bár harminchárom évet töltött el egy munkahelyen és nem gondolkodott a váltáson, a Paks II. projekt mégis elcsábította Bohus Róbertet, aki úgy gondolja: ennek a beruházásnak olyan nívója, hírneve van, amiért érdemes volt ezt a lépést megtenni. A cég programelem-felelőse tapasztalt projektmenedzserként került márciusban a két új blokk létesítését koordináló társasághoz.
A WEST HUNGÁRIA BAU Kft. vezetőségének tagjai maguk is végig járták a szamárlétrát, így pontosan tudják, milyen háttérre van szükség a gyors és profi szakmai munkához. Ennek a csapatnak a tagjaként Dénes Balázs műszaki előkészítőként kezdett dolgozni az akkoriban még regionális vállalatnál, ma pedig már tulajdonosként tekintette át a kedvünkért a magyar magasépítés zászlóshajója működésének legizgalmasabb részleteit.