Fűthető gyeppel, négyemeletes főépülettel született 5154 férőhelyes aréna, melynek lelátója 6204 férőhelyesre bővíthető.
Honlapjának híre szerint Vasas májusban átveszi a Market Építő Zrt. és a KÉSZ Építő Zrt. konzorciumától az új Illovszky Stadiont. Az arénát július 5-én a felvidéki Dunaszerdahely elleni mérkőzéssel avatja klub labdarúgócsapata. A találkozót egy családi programsorozat vezeti fel, az avató csúcspontja az esti Vasas-Dunaszerdahely barátságos mérkőzés lesz.
Ahogy azt korábban részleteztük, a projektben fűthető gyeppel, négyemeletes főépülettel születik 5154 férőhelyes aréna, melynek lelátója 6204 férőhelyesre bővíthető.
A beruházásban a nemzetközi előírások betartásával a lehető legközelebb hozták a lelátókat a pályához. A régi elrendezéshez képest a pályát és a főépületet kicsit beforgatták, a Hajdú utcával párhuzamossá tették, ezáltal ugyanis sokkal ideálisabban kialakíthatók a parkolók.
A négyszintes főépület a nyugati hosszanti lelátónál kapott helyet, a másik hosszú oldal a hazai szurkolóké lesz. A vendégeket a Fáy utca felé eső északi rövid oldalon helyezik el, míg velük szemben a hazai ultrák foglalhatnak helyet. A főépület földszintjére koncentrálódnak a sportszakmai funkciók (öltözők, sajtóterek), az első emeleten díszterem, a másodikon skyboxok kapnak helyet.
A beruházás második szakaszában az északi lelátó mögött kialakítottak egy 1370 négyzetméteres, térkő burkolatú sétányt, amely nehézgépjárművek közlekedésére is alkalmas lesz. A beruházás magában foglalta a tartalékpálya közelében a területrendezést is, többek közt:
A projekt keretében a tartalékpályához létrehoztak egy 200 fős lelátót, valamint a hozzá kapcsolódó világítást, ezen felül pedig a stadion sportvilágítását és a homlokzati díszvilágítást is megvalósították. A szurkolói területek teljeskörű wifi-lefedettséget is kaptak.
A generálkivitelező Duna Aszfalt Zrt. és a tervező CÉH Zrt. különleges mérnöki teljesítményét ismerte el az Acélszerkezeti Szövetség.
Egy útszakasz, ami többet tud a forgalomról, mint a sofőrök – és adatban beszél. Az M1–M7 autópálya budaörsi szakaszán zajló fejlesztés során a Magyar Közút és a BME közösen építik ki további ipari partnerekkel együttműködésben azt a digitális infrastruktúrát, amely valós időben képes érzékelni, értelmezni és modellezni a közlekedést.