A legújabb fejlesztés során a Zenit és a Rundo megerősített sík tetőcseréppel bővült a cég portfóliója, amelyek az eddigiekhez képest számos plusz előnnyel bírnak.
Innovációban gazdag időszak van a Terrán mögött: megerősített Zenit és Rundo cserepekkel frissült a Terrán Tetőcserép portfóliója. A cég továbbfejlesztett, megerősített sík tetőcserép kínálatát a folyamatos fejlődés, a tetőtrendek változása és a vásárlói igények minél teljesebb kiszolgálása hívta életre.
A Terránnál a sík termékek körében is bevezetik azt a felületkezelési rendszert, amely korábban csak a hullámos termékeknél volt teljeskörűen elérhető.
A legújabb, prémium Elegant felületkezelés tehát már a Zenit és Rundo termékcsalád elemei között is megtalálható lesz.
„Cégünk 100 éves története során mindig is fontosnak tartottuk a folyamatos fejlődést, és azt, hogy a lehető leggyorsabban reagáljunk a szakemberek és vásárlók visszajelzéseire, igényeire. Fejlett gyártástechnológiánk, mérnöki szaktudásunk, továbbá sokéves tapasztalatunk tette lehetővé, hogy új szintre lépjen ez a termékkategória” – mondta Tóth Szabolcs, a Terrán Tetőcserép Gyártó Kft. regionális marketing igazgatója.
A Zenit és a Rundo tetőcserepek geometriájában történt fejlesztés számos előnnyel bír, ráadásul kompatibilis a Generon napelemes tetőcseréppel is.
A fejlesztéseknek köszönhetően még korszerűbb lett a Zenit és Rundo tetőcserepek bordázottsága, emellett módosul a horonykapcsolat kialakítása. A legújabb innovációnak köszönhetően nagyban megnő a termékek törésszilárdsága, teherbírása, valamint eső- és viharállósága.
Ahogyan a legtöbb divatirányzat, úgy a tetőtrendek is folyamatosan változnak. A tetők hajlásszöge az évek alatt csökkent, a Terrán fejlesztése pedig ehhez a trendhez is alkalmazkodik. A második generációs Zenit és Rundo tetőcserepek geometriája egyszerű, orrkialakításuk szerint pedig lehetnek íves vágásúak (hódfarkú Rundo) vagy egyenes vágásúak (Zenit).
Hamarabb épül fel a vártnál a BYD-gyár, 2025 második felében legurul az első autó a gyártósorról. Szegedtől Ceglédig fejlesztések várhatóak a MÁV 140-es vasútvonalán, a röszkei határátkelő pedig kínai hitelből válik a schengeni térség legjelentősebb szárazföldi határátlépő pontjává. Bővítik a közműszolgáltatásokat, lakóövezetet alakítanak ki és végül, de nem utolsósorban Szeged hídjait is fejlesztik.
A Főmterv, az ÉKM, a KIM, a BME, a CÉH és a Market képviselői beszélgettek a podcast speciális adásában.